یافتن پست: #حال

parnian
parnian
دانشجوی عزیز وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم، چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه دوستدار تو استاد{-21-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 20:06
+4
مهسا
مهسا
گذشته که حالم را گرفته است , آینده که حالی برای رسیدنش ندارم , و حال هم ، حالم را به هم میزند ...! چه زندگی شیرینی....!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:20
+4
نیوشا
نیوشا
دانش آموز عزیز، وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم، چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:08
+2
مهسا
مهسا
شیرین بودم،تو تلخم كردى خوشحال نباش خسروبودن كه كارى ندارد، مردى فرهاد باش...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 16:21
+5
امید
امید
خداوندا از بچگی به من آموختندهمه را دوست بدارم حال که بزرگ شده ام و کسی را دوست می دارم می گویند: فراموشش کن شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 15:29
+3
مهسا
مهسا
اینجا دنیا مجازی همه می توانند خود واقعیشا باشند همان هایی که سالها پشت نقاب خواسته های دیگران پنهان شده بود.همان هایی که حالا فرصت وجود پیدا کرده است
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 15:28
+4
فکل مکل
فکل مکل
slm bax
10 دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 11:54
+7
حمید
حمید
در SMS
كدام مورد كوتاهتر است؟ الف) مدت خوشحالی بعد از قبول‌شدن در دانشگاه ب) عمر پدر دانشجویان دانشگاه آزاد ج) مانتوی خواهران دانشجو د) پای فارغ‌التحصیلان نسبت به دستشان
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 03:04
+2
حمید
حمید
در SMS
احوال پرسيه تركا : حالا ما تلفن نداريم بي معرفت تو نبايد يه زنگي به ما بزني؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 03:00
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ