یافتن پست: #حال

Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
الان تازه می فهمیم اصحاب کهف چه حالی داشتن وقتی بیدار شدن دیدن پولشون دیگه ارزش نداره!!!! فقط فرقش اینه که اونا سیصد سال خوابشون برد ولی ما هر روز صبح این حس بهمون دست میده!!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 17:58
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
با دوستم رفتم شمال با ترس میگه حالا بریمتو اب شنا کنیم؟ پـَـــ نــه پـَـــ الان میگم حضرت موسی بیاد ببا عصا دریا رو بشکافه تو برو توش قدم بزن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:32
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیروز رفتم جواب ازمایشمو بگیرم دکی گفته کراتین خونت بالاست کلیه هات از کار افتاده بعدش تماس گرفتن گفتن ببخشید اشتباه شده بعد میگه حتما خیلی خوشحال شدی گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ از ناراحتی میخواستم پـر بکشم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:29
ALI SHABAN
ALI SHABAN
داستان خدا.:: دیدگاه رو بخونید::.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 01:35
+6
ronak
ronak
عشق تو شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد! زیبا بود... امّا!!! شوخی بود! حالا. . . تو بی تقصیری ! خدای تو هم بی تقصیر است ! من تاوان اشتباه خود را پس می دهم. . .!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 01:23
+7
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
میگن پســـــــــــــرا برایِ هضمِ دلتنگیهاش...گریه نمی کنه قدم میزنه !!! آره راست میگن، به جایه گریه میره قدم میزنه ، بعد در حینِ قدم زدن چشمم یه یکی دیگه می افته...کلاً بیخیاله دلتنگیهاش میشه...میگه بیخیاله دلتنگی و میره دنباله عشق و حالش...واسه همین میره قدم میزنه که فرصتهایِ جدید رو از دست نده..!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:32
+3
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫تا حالا به این فکر کردین چرا با اینکه سگ به وفاداری معروفه اما میگن مثل سگ پشیمون میشی ؟! چون ته وفاداری پشیمونیه !!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:21
+3
ronak
ronak
اینا بابامو خوردن باید حالشونو بگیرم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:16
+6
sara
sara
بچه ها این ماشین منه.. :D
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 23:38
+9
mina_z
mina_z
حالا چون خر شده باید اینجور به سرش بیارن.....<img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 16:15
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ