یافتن پست: #حس

reza
reza
دل تنگم را.....
دل تنگم را تنگ دلت که میگذارم
خیس خیس می شوم از لبخند
و از هر آنچه که به نام عشق می شناسی اش
چه خوب است آدمی بی چتر ، بی کلاه، شانه به شانه ی باران بگرید
گاه گداری هم اگر فرصتی پیش آید، زیر سقفی از رویا بخوابد و بعدهم . . .
حالا!
تو بیدارم نکن
میدانم که خواهران دیروز باران بیوگان امروز دریایند
همیشه احساس می کنم در آنسوی پنجره، ستاره ای می خواهد چیزی به من بگوید
اما شب که از راه می رسد، ستاره خاموش می شود
آنگاه در پس پنجره فقط من می مانم و رویاهایم
فقط همین!.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:09
+2
Ali
Ali
کنکور متأهلین

شما بعنوان مرد خانواده ، چقدر عیالتان را دوست دارید ؟!
الف) به اندازه تعداد سکه های مهریه اش
ب) به اندازه تعداد قطعات جهیزیه اش !
ج) به اندازه تعداد صفر های جلوی مبلغ موجودی حساب بانکی اش !
د) به اندازه تمام ستاره های آسمان در روز !

? - چه عاملی سبب شد تا شما به خواستگاری عیالتان بروید ؟!
الف) جوونی کردم !
ب) سادگی کردم !
ج) گول خوردم !
د) من که نرفتم خواستگاری ، اون اومد !

? - اگر خدایی ناکرده عیالتان فوت کند شما چه کار می کنید ؟!
الف) اول ناراحت و بعد خوشحال می شوید !
ب) اول خرما و بعد شاباش می دهید !
ج) اول قبرستان و بعد محضر می روید !
د) انشاا... بقای عمر 4 تای دیگر باشه !

? - ملاک شما در انتخاب عیالتان چه بوده است ؟!
الف) املاک پدرش !
ب) دارایی پدرش !
ج) املاک و دارایی پدرش !
د) همه موارد !

? - اگر عیالتان از شما بخواهد که برای کادوی تولدش یک گردنبد طلا بخرید چکار می کنید ؟!
الف) تا بعد از روز تولدش گم و گور می شوید !
ب) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مریضی می زنید !
ج) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مردن می زنید !
د) آدرس یک بدلی فروشی کار درست را
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:55
+1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
خيلى بده احساس كنى مثل دارويى .... فقط وقت نيـــــــــــاز ازت استفــــــــــاده كنند يا سراغـــــي ازت بگيرنـــــــــــد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:48
+5
benyamin
benyamin
يادش بخير قديما حسابي رو عيدي فك و فاميل حساب باز ميكرديم امسال خيلى لطف كنن ماچ ميكنن !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:04
+3
ronak
ronak
گذشت آن زمانی که فاصله معنی نداشت ،
آن زمانی که احساس اهمیت داشت ...
در این زمانه حتی یک قدم هم فاصله بگیری ...
جایت را با دیگری پُر میکنند، احساس ... سیری چند!؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:30
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
خدایا در این شب*های نزدیک به عید

سرِ هیچ کودکی را گرسنه بربالینش

و حسرت خرید لباس و کفش عید رو بّر دلِ هیچ کودکی در سرزمینم نگذار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:52
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال توچشم حسودا کور شه از عشق میون
من و تو
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:29
+5
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
دیـــدی آخـــر مــَـن را لـمـــس کردی !؟

ولـــی حیـــف ...

سنــــگِ قـبــــــر مــن احســـاس نــــدارد ..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:19
+1
سحر
سحر
این سیاره چندی قبل توسط تلسکوپ هابل عکسبرداری شده و به گفته ناسا احتمال برخورد این سیاره به زمین وجود دارد و با این عکس تا حدودی ثابت شده که واقعه 2012 واقعیت دارد . این سیاره تا قرنها در ابری از غبار پنهان شده بود و هم اکنون با تاثیر گرفتن از جاذبه زمین با نهایت سرعت به سمت زمین در حال حرکت است . اگر شما هم مثل من احساس خطر کرده اید باید بدانید که شوخی کردم این سیاره نیست و یک ماهی تابه هستش !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:15
+6
ronak
ronak
ملحفه های احساسم را کجا پهن کنم
که آفتاب ِ حضورت پاکشان کند
آخر ؛
بوی ِ تو در همه ی تنم جاری ست ..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 13:54
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ