یافتن پست: #حس

sasan pool
sasan pool
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد/آرزو های قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلمو شکستی و رفتی پی کار خودت/این و تقصیر تو اون دل بیمار خودت
دل بیمار خودت خیلی دلم ازت پر/بد جوری از تو دلخوره
یک روز تلافی میکنه/دل از دلت تو میبره
قلبمو پس فرستادی/خوب خودت نشون دادی
من خودم هم خسته شدم پاشو برو تو ازادی
میدونستم مزه عشقم دلتو میزنه/دلتو یک تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دسته کم گرفتم که این شد آخرش/هنوز هم خاطره ات اینجاست بیا وردار ببرش
این اهنگ امروز گوش دادم بد جوری حالمو گرفت یاد خاطرات گذشته افتادم.این آهنگ محسن یگانه خونده.
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 14:19
+2
ronak
ronak
به اِحســــــــاساتت بیاموز نَفـــــــس نکشد،

هــَـــــوای دلها آلـــــــوده است ..
اینــــــجا ...

فاصــــلـه یک عشــق با عشق بعدی یک نـَـخ سیـــــــگار است !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 13:07
+2
نیوشا
نیوشا
محسن چاوشی ، پرچم سفید [لینک]
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:38
+7
ebrahim
ebrahim
یه دوست دخترم نداریم چهارشنبه سوری یکی دیگه رو ماچ کنیم اتیش بگیره بره بالا منفجر شه ب[!] ازش رنگهای قشنگ قشنگ دراد موجب شادی و شعف مردم بشه... مام احساس غرور کنیم.. :))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:22
+8
milad
milad
سلام. من milad هستم، از اعضای جدید ... :)
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 11:49
+1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
سلام بچه ها....یه بازی.....
من یه اسم میگم با آخر اسم قبلی اسم بگین
همه هم بلدین.
1.هر کس تونست باز نشر کنه
2.اگه میخای بازم اسم بگی بزا 5.6 نفر بگن بعدش بگو
3.لایکش یادت نره ها
از مرتضی شروع کنیم
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1390/12/22 - 12:11]
426 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 11:41
+21
-2
hadith
hadith
لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اند و جیر جیر میکنند
محکمند …
خوش به حالشان که لنگه همند …
(حسین پناهی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 01:19
+6
fatemeh
fatemeh
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهي که بلغزد بر من من خودم بودم و يک حس غريب که به صد عشق و هوس مي ارزيد!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 01:04
+3
-1
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
آخه 1 آدم چه قد میتونه حسود باشه که حتی چشم نداره محبوب ترین بازیکن جهان و ببینه!!!!!!{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 01:03
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
دلم برای کودکیم تنگ شده....


دلم برای کودکیم تنگ شده....


برای روزهایی که باور ساده ای داشتم


همه آدم ها را دوست داشتم...


مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم


مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود...


... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم


از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم


تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود !


دلم برای کودکیم تنگ شده ...


شاید یک روز در کوچه بازار فریب دست من ول شد و او رفت...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:11
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ