fowkes
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
t @ r @ n e
خیلی حس بدی به آدم دست میده,,,,,قبول دارین؟
Mitra Mohebbi
دقت کردين هر موقع دارين سشوار ميکشين حتي اگه تو خونه تنهام باشين هي حس ميکنين يکي صداتون ميکنه؟
reza
مگسی را کشتم،نه به این جرم که حیوان پلیدیست بد است.و نه چون نسبت سودش به ضرر 1به 100است...ظفل معصوم به دور سر من میچرخید،به خیالش قندم.یا که چون اغذیه مشهورش تا به آن حد گندم.ای دو صد نور به قبرش بارد،مگس خوبی بود.من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد*مگسی را کشتم* (زنده یاد حسین پناهی)

1390/12/23 - 14:04