یافتن پست: #حس

☺SAEED☻
☺SAEED☻
خدایا! تمامی آنچه برای سال جدید از تو میخواهم،یک حساب بانکی چاق و چله است و یک هیکل باریک،لطفا اینها را مثل سال قبل با هم اشتباه نگیر!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:02
+6
fowkes
fowkes
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:52
+3
ronak
ronak
قبل ترها حسود می شدم به غریبه ها با تو.....!
افسوس ببین چه کردی با من........
که این روزها فقط طعمِ بی تفاوتی می دهد
تمامِ حس ِمــــــــــــــــــن به تو....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:00
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
آرامتــر تكــانـش دهیــد... مـَـرگ مَغـــزی شُــده...بــایـد زودتـــر دفــن شــود... چیـــزی بــَرای اِهـدا هـــم نــدارد... ... اِحســـاسَـــم استــــ ! تــــا همیـن دیــروز زنـده بـــود خـــــودمــ دیـــدمــ ، كســـی لِهــــش كــــــرد و رَفــتـــــ.....!!!{-31-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:51
+8
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
خیلی حس بدی به آدم دست میده,,,,,قبول دارین؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:44
+5
-2
mehdy
mehdy
شب که مي رسد به خودم وعده مي دهم که فردا صبح حتما به تو خواهم گفت صبح که فرا مي رسد و نمي توانم بگويم رسيدن شب را بهانه ميکنم و باز شب مي رسد و صبحي ديگر و من هيچ وقت نمي توانم حقيقت را به تو بگويم بگذار ميان شب و روز باقي بماند که چه قدر دوست دارم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:06
+2
sasan pool
sasan pool
تو با منی، حس می کنمت
همین جا روبروی خودم
صداتو می شنوم همه جا
یا شاید من دیوونه شدم
اگه تو، تو اتاقم نیستی
چرا کنار تو می شینم
چرا دارم تو رو می بوسم
چرا دارم تو رو می بینم

{من با تو ام عزیزم، اسم منو صدا کن
می بینمت کنارم، می بوسمت نگام کن}

اگه تو، تو اتاقم نیستی
چرا هوای تو تو خونه ست
چرا با تو حرف می زنم هر روز
نگو تو دلت این دیوونه ست
اگه تو، تو اتاقم نیستی
چرا کنار تو می شینم
چرا دارم تو رو می بوسم
چرا دارم تو رو می بینم

{من با تو ام عزیزم، اسم منو صدا کن
می بینمت کنارم، می بوسمت نگام کن}

می بینمت کنارم...

من با تو ام عزیزم...

{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 11:42
+2
jamal
jamal
زود قضاوت نکن:
1- اینقدر تنگی که وقتی میکنم توت احساس میکنم داری پاره میشی. جون هرکی دوست داری پاره نشو که فقط تو یکی رو دارم جوراب عزیزم.{-32-}
2-دستانم رابر کمرت حلقه میزنم . لبانم را بر لبانت میگذارم . و از عصاره وجودت میمکم . و با تمام وجود فریاد میزنم : دوست دارم شیشه نوشابه.{-33-}
3-اول شلوارتو در میارم - بعد میکشمت جلو - بعد بوست میکنم-بعد پوشکتو عوض میکنم نی نی کوچولو ی من {-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 11:40
+5
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دقت کردين هر موقع دارين سشوار ميکشين حتي اگه تو خونه تنهام باشين هي حس ميکنين يکي صداتون ميکنه؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:46
+10
reza
reza
مگسی را کشتم،نه به این جرم که حیوان پلیدیست بد است.و نه چون نسبت سودش به ضرر 1به 100است...ظفل معصوم به دور سر من میچرخید،به خیالش قندم.یا که چون اغذیه مشهورش تا به آن حد گندم.ای دو صد نور به قبرش بارد،مگس خوبی بود.من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد*مگسی را کشتم* (زنده یاد حسین پناهی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:34
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ