یافتن پست: #حس

Danial
Danial
همیشه که شاد باشی نمیشود ...
همیشه که بخندی نمیشود ...
حس داری ...
دوست داری ...
آدم است دیگر ...
... دلش هم گاهی میگرید ...
و چشمش هم گاهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 18:21
+1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
تو احساس منو بازیچه کردی..نفهمیدی که با دنیام چه کردی

از احساسم تو دل نکن...چقد دوری از عشق من

می شه چیزی بگی به جای رفتن؟؟؟

<img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:16
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
احساس سوختن به تماشا نمی ارزد آتش بگیر تا بدانی چه می کشم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:35
+11
ronak
ronak
خَستــــه ام....!

امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم...

خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد تـــا کـــرد...!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:03
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
فقر اینه که ۲ تا النگو توی دستت باشه و ۲ تا دندون خراب توی دهنت؛

فقر اینه که روژ لبت زودتر از نخ دندونت تموم بشه؛

فقر اینه که شامی که امشب جلوی مهمونت میذاری از شام دیشب و فردا شب خانواده ات بهتر باشه؛

فقر اینه که بچه ات تا حالا یک هتل ۵ ستاره رو تجربه نکرده باشه و تو هر سال محرم حسینیه راه بندازی؛

فقر اینه که ماجرای عروس فخری خانوم و زن صیغه ای پسر وسطیش رو از حفظ باشی اما ماجرای مبارزات بابک خرمدین رو ندونی؛
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:56
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
یه روز یه [!] با حسرت به یه اسبه نگاه میکرده میگن بهش چرا اینجوری داری نگاه میکنی [!] میگه ای کاش منم تحصیلاتم ادامه میدادم{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:22
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
تو اتوبان داشتم با ۱۶۰ تا سرعت میرفتم ، کنترل نامحسوس ناغافل خفتم کرد ، زدم کنار، طرف گفت : کارت ماشین گواهینامه ، مدارک رو بش دادم گفت : این گواهینامته ؟ گفتم پَ نه پَ این علامت مخصوص حاکم بزرگ می تی کمانه ،احترام هم نمیخواد بذاری، فقط جانه هرکی دوست داری مارو بیخیال شو ! یه لبخنده ناجوری زد گفت : این که اعتبارش تموم شده ، تمدیش نکردی ، نه ؟ گفتم چی ؟ گواهی نامه رو میگی ؟ گفت پَ نه پَ علامت مخصوص حاکم بزرگو میگم ، حاکم بزرگ پاشو مهر نکرده ! جناب سروان بشینید کناره آقای می تی کمان ، ماشین رو ببرید پارکینگ !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:16
+3
maryam
maryam
روی خط قلب من ... !!

امواجی است

که حتی پیشرفته ترین دستگاههای دنیا

قادر به نشان دادن آن نیستند

امواجی

به نام احساس ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:54
+2
maryam
maryam
دلتنگ می شوم دلتنگتر از همه دلتنگی ها گوشه ای می نشینم

وحسرتها را می شمارم و باختن ها را و صدای شکستن ها را ...

نمی دانم من کدام امید را نا امید کرده ام و کدام خواهش را نشنیدم

و به کدام دلتنگی خندیدم که اینچنین دلتنگم؟

دلتنگم دلتنگ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:46
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو
یا دل ازدیدن تو سیر شود بعد برو
ای کبوتر به کجا؟ قدر دگر صبر بکن
آسمان پای پرت پیر شود بعد برو
نازنینم تو اگر گریه کنی بغض من نیز می شکند
خنده کن عشق زمین گیر شود بعد برو
یک نفر حسرت لبخند تو را میدارد
صبر کن گریه به زنجیر شود بعد برو
خواب دیدی شبی از راه سوارت آمد
باش ای نازنین خواب تو تعبیر شود بعد برو ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:23
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ