یافتن پست: #حس

مهسا
مهسا
به دوران کودکیت برگرد
کودک که بودی از زندگی چه میدانستی؟
نگاهت معصوم و خندهای کودکانه ات از ته دل
بزرگترین دلخوشیهایت داشتن اسباب بازی دوستت،پوشیدن گفش بزرگترها
و حتی خوردن یک تکه کوچک شکلات
بچه که بودی حسادت،کینه و نفرت در قلب کوچکت جایی نداشت
دوست داشتنت پاک و بی ریا
بخشیدنت با رضایت
چاره ی ناراحتی ات یک لحظه گریستن
و این پایان تمام کدورتها بود
می خندیدی و در دنیای خودت غرق می شدی!
چه شد؟ بزرگ شدی...؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:56
+8
مهسا
مهسا
شعـرهآیـَت رآ

بـرآی ِکسی ک عـآشـق نیـست،

نخـوآن..!!

عَطـر احسآسَت رآ ارزآن نفـرُوش..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 15:31
+2
maryam
maryam
این روزها دلم زیاد میگیرد.

نمیدانم تنگ است یا هوای کسی را دارد

اما هرچه هست حس زیبایی است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 14:57
+4
sasan pool
sasan pool
دستی به روی سرم می کشم...روح وجودم و حس می کنم
باصدای قهقه به خودم میگم عاشقتم میمیرم برات...دوست دارم یه نفس تا آخر عمر
فقط بی وفا نباش...من و هرگز از منیت خودت جدا نکن
هیچ کسی چیش من جا نده...اینجا فقط جای من و تنها من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 14:37
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
اگر خدا كفيل رزق است غصه چرا

اگر رزق تقسيم شده است حرص چرا

اگر دنيا فريبنده است اعتماد به آن چرا

اگر بهشت حق است تظاهر به ايمان چرا

اگر جهنم حق است اين همه ناحق چرا

اگر حساب حق است حرام خوردن چرا

اگر قيامتي هست خيانت چرا؟؟؟{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 10:18
+3
مهسا
مهسا
این روزها دلم به همه چیز حساس شده..... راستش بد دل شده ام.......
دیگر نمی توانم با کسی هم سفره شوم..!!!
دلم سیر است از نمک های ید دار.....
دیگر نمیخواهم نمک گیر شوم..........!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 02:29
+5
مهسا
مهسا
خدایا!
در این شب‌های نزدیک به عید
سرِ هیچ کودکی را گرسنه بربالینش
و حسرت خرید لباس عید رو
بر دلِ هیچ کودکی در سرزمینم نگذار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:00
+4
behzad
behzad
سلام به همه امشب ما يه اكيپ بوديم با سيستم ماشين فوق العاده . تو هر محل ميزديم بغل . انقدر رقصيدم دست و پاهام بي حس شده
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:51
+3
مهسا
مهسا
این آخر سالی اصلا حس هیچ کاری نیست {-57-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:47
+4
مهسا
مهسا
هر که با احساس باشد

عاقبت خواهد شکست

این جواب سادگی است.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:14
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ