یافتن پست: #حس

payam65
payam65
حسین پناهی:پشت این پنجره ها به جز هیچه بزرگ هیچی نیست................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:42
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
نگران نباش من خوب میدانم با حسرت نبودنت چگونه تا کنم فقط برایم بنویس هنوز هم مرا به یاد داری؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:24
+4
Behdad
Behdad
از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم
و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی
من بدهکارت می شوم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:01
+5
payam
payam
تو درختي پر احساس…….. كه من خرم رو به اون مي بندم
31 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:24
+1
مهسا
مهسا
تو این دوره زمونه که اصلا حس هیچی نیس ، ,واقعا چه حوصله ای دارن این پشه ها تا طبقه چهارم میان واسه دو قطره خون آخه یکی نیس به اینا بگه دلامصبا همون همکف عین همین خون هست…{-34-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:05
+6
ali rad
ali rad
هنوز هم هستند دخترانی که تنشان بوی محبت خالص میدهد...

بکرند...

نابند...

احساساتشان دست نخورده است..

لمس نشده اند،

...... باور نکرده اند،

تحقیر نشده اند..

آری ، هنوز هم هستند ! نادرند ! کمیاب اند ! پاک اند !

روزی که قرار می شود کنار گوش کودکی لالایی بخوانند ، شرمشان از نام " مادر " نمی شود !

و زیر آغوش همسرشان ، چشمانشان را نخواهند بست که با رویای دیگری سر کنند....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:18
+2
ali rad
ali rad
تو زن نشدی

برای در حسرت ماندن یک بوسه...

تو زن شدی

برای خلق بوسه ای از جنس آرامش...

تو زن نشدی

... ... که همخواب آدم های بیخواب شوی...

تو زن شدی

که برای خواب کسی رویا شوی...

تو زن نشدی

که در تنهاییت، حسرت آغوشی عاشقانه را داشته باشی...

زن شدی، تا آغوشی در تنهایی عشقت باشی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:10
+2
ronak
ronak
آقا لطفا خوب ماساژ بده ! از روغن زیاد استفاده نکن فقط پوستم حساسه !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:02
+6
مهسا
مهسا
وقــتی خواســتن ها بــوی شـــهوت میدهند

وقــــتی بــودن ها طعــم نیاز دارند

وقــتی تنهـــایی ها بی هیچ یـادی از یار، با هر کسی پر میشود

وقــتی نــگاه ها، هـــرزه به هر سو روانه میشــود

وقــتی غریزه، احســاس را پوشــش میدهد

وقــتی انســان بودن آرزویی دست نیافتــنی میشود

نــه دیگر چیزی نمی خــواهم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:52
+8
ronak
ronak
آنقدر سپید بودی که احساس می کردم ماه شده ای
ای کاش آبی بودی مانند آسمان
آنوقت تا آخر عمر سر به هوایت می شدم...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:48
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ