یافتن پست: #حس

*elnaz* *
*elnaz* *
زن سردش شد. چشم باز كرد. هنوز صبح نشده بود. شوهرش كنارش نخوابيده بود. از رخت‌خواب بيرون رفت.

باد پرده‌ها را آهسته و بي‌صدا تكان مي‌داد. پرده را كنار زد. خواست در بالكن را ببندد. بوي سيگار را حس كرد. به بالكن رفت. شوهرش را ديد. در بالكن روي زمين نشسته بود و سيگاري به لب داشت. سوز سرما زن را در خود فرو برد و او مچاله‌تر شد. شوهر اما به حال خود نبود. در اين بيست سالي كه با او زندگي مي‌كرد، مردش را چنين آشفته و غمگين نديده بود. كنارش نشست.

- چيزي شده؟

جوابي نشنيد.

-با توام. سرد است بيا بريم تو. چرا پكري؟

باز پرسيد. اين بار مرد به او نگاهي كرد و بعد از مكثي گفت.

- مي‌داني فردا چه روزي است؟

-نه. يك روز مثل بقيه‌ي روزها.

-بيست سال پيش يادت هست.

مرد گفت.

زن ادامه داد.

- تازه با هم آشنا شده بوديم.

-مرد گفت: بله.

سيگارش را روي زمين خاموش كرد و ادامه داد.

-اما بيست سال پيش، پدرت به ماجراي من و تو پي برد. مرا خواست.

- آره، يادم هست، دو ساعتي با هم حرف زديد و تو تصميم گرفتي با من ازدواج كني.

- مي‌داني چه گفت؟

-نه. آنقدر از پيشنهاد ازدواجت شوكه شدم كه به هيچ چيز ديگري فكر نمي‌كردم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 18:34
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
قهرمانی ناب!!!!
عیدی استقلال به هوادارانش!!!!{-21-}
39 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 18:23
+10
-4
*elnaz* *
*elnaz* *
اگه یه روز از خواب پاشدی بهت گفتن تمام زندگیت یه فیلم بوده

اسم فیلم روچی می ذاشتی؟


مثل يه حس زيبا، مثل يه خواب کوتاه، من اسمتو گذاشتم،

قشنگترين اشتباه ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 17:37
+4
ronak
ronak
امشب آن حسرت ديرينه من
در بر دوست به سر مي آيد
در فروبند و بگو خانه تهي است
زين سپس هرکه به در مي آيد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 17:11
+3
siavash
siavash
این آینده کدام بود که بهترین روزهای عمر را
حرامِ دیدارش کردم؟

حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:39
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در MEETING S
الوسلام
این منم مزاحمی که آشناست
هزاردفعه این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست
شماکه گفته اید پاسخ سلام واجب است
به ما که می رسد، حساب بنده هایتان جداست؟
الو.. ...
دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟!؟
چراصدایتان نمی رسد ... کمی بلندتر
صدای من چطور؟خوب وصاف و واضح و رساست؟؟؟
اگر اجازه می دهی برایت درد و دل کنم
شنیده ام که گریه بر همه ی درد ها شفاست...
دل مرا بخوان بسوی خود تا سبک شوم
پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست
الو
مراببخش،باز هم مزاحمت شدم
دوباره زنگ می زند
دوباره
تا خدا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداست
دوباره
تا خدا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداست
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:38
+6
payam65
payam65
تمام شهر خوابیدن............من از فکر تو بیدارم
یکروز میفهمی از چشمام چه احساسی به تو دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:34
+4
siavash
siavash
چـه لبـــ هایتـــ هوسـباز می شود ،

وقتی که . . . .
سیگـار را می بیند !

بیشتر از اینکه پای لبـــ های من به میان باشد !!
مـن ، حسودیم شد نامرد :)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:23
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
با ياد چشم هاي تو خوب است خواب من
از ابـرهـا كنــــــاره بگــــير آفتـــــــاب من
رو بر كدام قبله به چشم تو مي رســـم؟
چيــزي بگـو پيــــــــامـبـر بـــي كتاب من
چشم تو را كجاي جهان جستجو كنــــم؟
پايان بده به تاب و تب بي حســـــاب من
دور از شمايل تو چنـــــانم كه روز و شب
خنـــديده اند خلــق به حال خــــراب من
از تشنگـي هــــــلاك شـدم، ساقيـا بيا
چيزي نمــــــانده از قدح پر شــــراب من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:16
+7
hadith
hadith
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم. سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو، شد فقط من …
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:45
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ