یافتن پست: #حس

Danial
Danial
راز اسم شما!!!

a = نعمت خدا
... b = عشق همه
... c = معصوم
... d = بااستعداد
e = خوب اما شکننده
f = احساسی برای دیگان
g = منطقی
h = ارام
i = مودب
j = لذت بردنی از زندگی
k = قابل عاشق شدن
l = بامزه
m = عالی
n = مغرور
o = ورزشکار
p = خنده رو
q = باحال
r = غیرقابل پیش بینی
s = بااحساس
t = خالص و حقیقی
u = سودمند و باهوش
v = عصبانی
w = بی خیال
x = نابغه
y = لذت بردنی
z = خوش مشرب
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 21:11
+3
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
یادش بخیر قدیمـا رو عیدی فک و فامیل حســـــاب باز میکردیم امسال خیلـــی بهمون لطف کنن ماچمون میکنن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 21:02
+4
ebrahim
ebrahim
بابام حسرت زمان باباش را میخورد،
منم حسرت زمان بابام،
اما اگه پسر من بخواد حسرت زمان منو بخوره،
همچین با پشت دست میزنم تو دهنش، که نفهمه از کجا خورده...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 19:45
+8
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
از دور ریختن عقایدی که به من تلقین شده بود، آرامش مخصوصی در خودم حس کردم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 19:27
+4
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
صفر را بستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم: از شماچه پنهان: ما از درون زنگ زده ایم ...! (حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 19:15
+3
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
عشق احساس شگفت انگیزیست
درگیرش که شدی..یک گوسفند گربه صفت رو صدا میزنی جوجو !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 19:08
+3
reza
reza
وقتي پسرا دور هم خلوت ميکنند چي ميگن؟؟!!( واسه همينه که پيداشون نيست)


?- بدبخت حسين دلت بسوزه همون دختري که به تو پا نميداد من رفتم شمارشو گرفتم



?- واي پسر ! اين دختره دانشجو که توي کلاس ماست رو ديدين عجب هيكلي داره !



?- من بدجوري عاشقش شدم . اگه اين خوشکله با من دوست بشه من همه ي دوست دخترهام رو کنار ميگذارم .



?- بچه ها اين دختره رو ديدين که مانتو صورتي ميپوشه و يه عينک آفتابي هم ميزنه . وقتي هم که توي دانشگاه را ميره هيچکي رو تحويل نميگيره .



?- ما اينيم ديگه بالاخره شماره رو داديم به دختره



?- بچه ها من ميخونم شماها دست بزنيد ... توي کوچمون دختره قد بلنده ...



?- بر و بچ جاتون خالي امروز رفتيم کافي نت يه رومي رو به گند کشيديم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 14:22
+5
سحر
سحر
تنهایی یعنی حسرت پیاده روی در هوای دونفره...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 12:45
+9
پاراگلایدر
پاراگلایدر
منتظر نظر شما و احساس شما
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 03:32
+4
ali rad
ali rad
هنوز هم هستند دخترانی که تنشان بوی محبت خالص میدهد...

بکرند...

نابند...

احساساتشان دست نخورده است..

لمس نشده اند،

...... باور نکرده اند،

تحقیر نشده اند..

آری ، هنوز هم هستند ! نادرند ! کمیاب اند ! پاک اند !

روزی که قرار می شود کنار گوش کودکی لالایی بخوانند ، شرمشان از نام " مادر " نمی شود !

و زیر آغوش همسرشان ، چشمانشان را نخواهند بست که با رویای دیگری سر کنند....!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 22:11
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ