یافتن پست: #حس

sasan pool
sasan pool
کاش ته حس نوازشت ،


بجای هوس ،


کمی احساس بود ......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 22:30
+4
sasan pool
sasan pool
پروازِ هیچ پرنده‌ای را

حسرت نمی‌برم

وقتی قفس

چشم‌های تو باشد !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 21:59
+2
maryam
maryam
ســـــــــــــــــاکت که می مانی... میگذارند به حساب جواب نداشتنت! عـــــــــــــــــــمراً ... بفهمند داری جان میکنی تا حرمــــــــــــــــــــــــــــــتهـا را نگه داری...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 21:47
+1
امید
امید
مگسي را كشتم...نه به اين جرم ، كه حيوان پليديست، بد است،و نه چون ، نسبت سودش به ضرر يك به صد است!طفل معصوم به دور سر من میچرخيد ، به خيالش قندم...يا كه چون اغذيه مشهورش!تا به آن حد ، گندم!اي دو صد نور به قبرش بارد!مگس خوبي بود...من به اين جرم كه از ياد تو بيرونم كرد،مگسي را كشتم!-حسين پناهي-
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 19:36 توسط Mobile
+2
sasan pool
sasan pool
این روزها دیگر

تعداد موهای سفیدم را نمی‌دانم

گاهی برای یادبود لحظه‌ای کوچک

یک روز کامل جشن می‌گیرم

گاهی

صد بار در یک روز می‌میرم

حتی

یک شاخه از محبوبه‌های شب

یک غنچه مریم هم

برای مردنم کافی است

گاهی نگاهم در تمام روز

با عابران ناشناس شهر

احساس گنگ آشنایی می‌کند

گاهی دل بی دست و پا و سر به زیرم را

آهنگ یک موسیقی غمگین

هوایی می‌کند

اما

غیر از همین حس‌ها که گفتم

و غیر از این رفتار معمولی

و غیر از این حال و هوای ساده و عادی

حال و هوای دیگری

در دل ندارم

رفتار من عادی است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 14:11
sasan pool
sasan pool
وقتی کسی نیست که خودت را
فرو کنی در آغوشش
و گم شوی در رویاهای شبانه اش
فرقی نمی کند صبح ها
با صدای اذان بیدار شوی
... ...یا ناقوس کلیسا
حتی درون خانه پدری ات
احساس غربت خواهی کرد
جلوی اینه می ایستی وارزو داری بری ماورا ان
شاپد کسی باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 13:43
نیوشا
نیوشا
بعضی بریدن ها دورخیز حسابی میخواد .
واسه دورخیز هم باهاس برگردی عقب...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 00:18 توسط Mobile
+9
reza
reza
@mitra_m امروز که یاد من نیستی
بگذار برایت ترانه ای بخوانم از آدمکی برفی
که در حسرتت آب شد
و تو چشمان خیسش را ...
به آستین پیراهنت دوختی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 20:01
+1
mitra
mitra
تبریک استاد شجریان به اصغر فرهادی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 18:13
+10
ramin
ramin
زمان غارتگر غریبیست،همه چیز را با خود میبرد،جز حس دوست داشتن را
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 01:27
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ