sasan pool
کاش ته حس نوازشت ،
بجای هوس ،
کمی احساس بود ......
sasan pool
پروازِ هیچ پرندهای را
حسرت نمیبرم
وقتی قفس
چشمهای تو باشد !!!
maryam
ســـــــــــــــــاکت که می مانی... میگذارند به حساب جواب نداشتنت! عـــــــــــــــــــمراً ... بفهمند داری جان میکنی تا حرمــــــــــــــــــــــــــــــتهـا را نگه داری...
امید
مگسي را كشتم...نه به اين جرم ، كه حيوان پليديست، بد است،و نه چون ، نسبت سودش به ضرر يك به صد است!طفل معصوم به دور سر من میچرخيد ، به خيالش قندم...يا كه چون اغذيه مشهورش!تا به آن حد ، گندم!اي دو صد نور به قبرش بارد!مگس خوبي بود...من به اين جرم كه از ياد تو بيرونم كرد،مگسي را كشتم!-حسين پناهي-
sasan pool
این روزها دیگر
تعداد موهای سفیدم را نمیدانم
گاهی برای یادبود لحظهای کوچک
یک روز کامل جشن میگیرم
گاهی
صد بار در یک روز میمیرم
حتی
یک شاخه از محبوبههای شب
یک غنچه مریم هم
برای مردنم کافی است
گاهی نگاهم در تمام روز
با عابران ناشناس شهر
احساس گنگ آشنایی میکند
گاهی دل بی دست و پا و سر به زیرم را
آهنگ یک موسیقی غمگین
هوایی میکند
اما
غیر از همین حسها که گفتم
و غیر از این رفتار معمولی
و غیر از این حال و هوای ساده و عادی
حال و هوای دیگری
در دل ندارم
رفتار من عادی است
sasan pool
وقتی کسی نیست که خودت را
فرو کنی در آغوشش
و گم شوی در رویاهای شبانه اش
فرقی نمی کند صبح ها
با صدای اذان بیدار شوی
... ...یا ناقوس کلیسا
حتی درون خانه پدری ات
احساس غربت خواهی کرد
جلوی اینه می ایستی وارزو داری بری ماورا ان
شاپد کسی باشد
mitra
تبریک استاد شجریان به اصغر فرهادی
ramin
زمان غارتگر غریبیست،همه چیز را با خود میبرد،جز حس دوست داشتن را