یافتن پست: #حس

mah3a
mah3a
به نظر مي رسد زندگي مشكل نيست
بلكه مشكلات زندگی اند !!!

< حسين پناهي >
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 13:55
+4
ebrahim
ebrahim
عشق احساس شگفت انگیزیست .... درگیرش که شدی ؛ یک گربه ی گرگ صفت رو صدا میزنی جوجو ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 13:34
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
جهان سوم جائیست که اگر بخواهی کشورت را آباد کنی خانه ات را ویران میکنند و اگر بخواهی خانه ات را آباد کنی باید کشورت را ویران کنی... دکتر حسابی :(
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 12:21
+5
mah3a
mah3a
فال روز (11 اسفند- 2مارچ)

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره "بله" یا "نه" بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت‌هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می‌توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که "خلاق و مبتکر" باشید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 11:38
+2
mah3a
mah3a
این آینده کدام بود که بهترین روزهای عمر را
حرامِ دیدارش کردم............................
حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 11:18
+2
mah3a
mah3a
ماهی به آب گفت تو نمیتونی اشکهامو ببینی چون من تو آبم ، آب جواب داد : من اشکهاتو احساس میکنم چون توی قلب منی . ماهی گفت : بیا بخورش بابا !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 01:27
+7
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دیشب مثه بچه آدم دراز کشیده بودم جلو تلویزیون داشتم فیلم بـــِزَن بــــِزَن میدیدم ....
یهو بابام اومـــد یدونه محکم زد تو ســـرَم : 0
میگم خو برا چی میزنی ؟؟؟
میگه : میخواستم احساس کنی جـلوی اِل سی دی سه بعدی خوابیدی :-/

... خداییش ماجراها دارم با این بابام : )
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:40
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
من زندگیمو باختم حاج آقا !
منو از حبس می ترسونی؟
برو از خدا بترس !...


(دیالوگ به یاد ماندنی شهاب حسینی در جدائی نادر از سیمین)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:28
+6
ali rad
ali rad
شیشه ی نازک احساس مرا دست نزن.. چندشم می شود از لکه ی انگشت دروغ
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 23:02
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یاد گرفتم که
1. با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.
2. با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند .
3. از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود .
4. تنهایی را به بودن در جمعی که دو زار ارزش نداره رو ترجیح دهم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 23:02
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ