یافتن پست: #حس

حسین
حسین
سلام. من حسین هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:46
+2
ali rad
ali rad
احساس تو چون طراوت باران است بر زخم شکوفه های گل درمان است هر وقت که در هوای تو می چرخم انگار نفس کشیدنم آسان است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 19:42
+1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یادته زیر گنبد کبود دو تا رفیق بودن و کلی حسود،تقصیر همون حسودا بود که حالا شدن یکی بود و نبود.........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 19:25
+5
mah3a
mah3a
☺یکی از دانشجویان دکتر حسابی به ایشان گفت : شما سه ترم است که مرا از این درس می اندازید . من که نمی خواهم موشک هوا کنم. می خواهم در روستایمان معلم شوم.
دکتر جواب داد : تو اگر نخواهی موشک هوا کنی و فقط بخواهی معلم شوی قبول، ولی تو نمی توانی به من قول بدهی که یکی از شاگردان تو در روستا، نخواهد موشک هوا کند
یادش گرامی و روحش شاد☻
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 17:59
+7
ali rad
ali rad
بیا در کوچه باغ شهر احساس / شکست لاله را جدی بگیریم اگر نیلوفری دیدیم زخمی / برای قلب پر دردش بمیریم بیا در کوچه های تنگ غربت / برای هر غریبی سایه باشیم بیا هر شب کنار نور یک شمع / به فکر پیچک همسایه باشیم بیا ما نیز مثل روح باران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 16:21
+2
ebrahim
ebrahim
لینک دانلود آلبوم جدید محسن نامجو [لینک]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:52
+7
sasan pool
sasan pool
همدم غم شبونه
خرس صورتی می‌دونه
بی قرارتم
خواب می‌بینم در کنارتم
بارون اشک در بهارتم...

عکس تو تو قاب قلبمه
یاد تو همیشه با منه
خوشه خوشه‌های خاطره
توی دشت دل یه خرمنه

عزیز دلک... نازی خوشگلک
گنجیشگ دلت... می‌زنه پرک
کاسه‌ی دلم... ورداشته ترک

یک امشب نباشی دلتنگک
بی‌غصه... خوش و شوخ و شنگک
شمع و گل شیرینی رنگینگ
تولد نازی مبارک

این شعر رو محمد رضا فروتن توی فیلم شب یلدا می‌خوند... نمی‌دونم غمش بیشتره یا شادیش... اما حسش رو دوست دارم...

همونی که خودت می‌دونی...
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:44
+3
mah3a
mah3a
دلم بهانه ات را می گیرد
چقدرامروز حس میکنم نبودنت را!!!

صدایت در گوشم می پیچدومن بی اختبار میگویم:جانم ؟؟مراصداکردی؟!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 11:25
+7
سحر
سحر
حتی فکرش را هم نکن...!!
که بی تو...!!
سر به بیابان می گذارم...!!
یا اتاقکی در همسایگی تنهایی اجاره میکنم...!!
یا اینکه...!!
غم تو خم می کند کمر زندگیم را...!!
نه...!!
اما باور کن...!!
هر روز حسرت لحظه هایی را می خورم که مانندی ندارند...!!
و دلم کلی برای* لبخندهایم* می سوزد...!!
لبخندهایی که فقط *خرج تو *می شدند...!!
و...!!
به بزرگی خداوند قسم...!!
تمام خنده های امروزهایم...!!
طراوت یک تبسم کوتاه آن روزها را ندارد...!!
قبول کن...!!
که افکارت...!!
هردویمان را تباه کرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:29
+3
سحر
سحر
انسانم!

ساکت، چون درخت سیب!

گسترده، چون مزرعه یونجه!

و بارور، چون خوشه بلوط!

به جز خداوند،

چه کسی شایسته پرستش من خواهد بود؟!!

حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:17
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ