ali rad
احساس تو چون طراوت باران است بر زخم شکوفه های گل درمان است هر وقت که در هوای تو می چرخم انگار نفس کشیدنم آسان است
☺SAEED☻
یادته زیر گنبد کبود دو تا رفیق بودن و کلی حسود،تقصیر همون حسودا بود که حالا شدن یکی بود و نبود.........
ali rad
بیا در کوچه باغ شهر احساس / شکست لاله را جدی بگیریم اگر نیلوفری دیدیم زخمی / برای قلب پر دردش بمیریم بیا در کوچه های تنگ غربت / برای هر غریبی سایه باشیم بیا هر شب کنار نور یک شمع / به فکر پیچک همسایه باشیم بیا ما نیز مثل روح باران
mah3a
دلم بهانه ات را می گیرد
چقدرامروز حس میکنم نبودنت را!!!
صدایت در گوشم می پیچدومن بی اختبار میگویم:جانم ؟؟مراصداکردی؟!!!
سحر
حتی فکرش را هم نکن...!!
که بی تو...!!
سر به بیابان می گذارم...!!
یا اتاقکی در همسایگی تنهایی اجاره میکنم...!!
یا اینکه...!!
غم تو خم می کند کمر زندگیم را...!!
نه...!!
اما باور کن...!!
هر روز حسرت لحظه هایی را می خورم که مانندی ندارند...!!
و دلم کلی برای* لبخندهایم* می سوزد...!!
لبخندهایی که فقط *خرج تو *می شدند...!!
و...!!
به بزرگی خداوند قسم...!!
تمام خنده های امروزهایم...!!
طراوت یک تبسم کوتاه آن روزها را ندارد...!!
قبول کن...!!
که افکارت...!!
هردویمان را تباه کرد
سحر
انسانم!
ساکت، چون درخت سیب!
گسترده، چون مزرعه یونجه!
و بارور، چون خوشه بلوط!
به جز خداوند،
چه کسی شایسته پرستش من خواهد بود؟!!
حسین پناهی
dash hosein salam khosh umadi
1390/12/10 - 20:48soali chizi bud dar khedmatam
سلام
1390/12/28 - 15:25