یافتن پست: #حس

aB'Bas S
aB'Bas S
من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم

دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم

قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم

عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم

کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم

سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم

من می ترسم پس هستم

این چنین می گذرد روز و روزگار من

من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم

(حسین پناهی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:27
+5
ronak
ronak
من یک دختـــر ایــــرانـیـــــم
بـــدان \"حــــــوای\" کسی نمی شــوم که به \"هــــــوای\" دیگری برود ..
تنهاییم را با کسی قسمت نمی کنم که روزی تنهایم بگذارد ..
روح خـــداست که در مــــــن دمیـده شده و احســـــاس نام گرفته ..
ارزان نمی فروشمش ..
دستـــ هایم بــالیـــن کــودک فـردایـم خـــواهد شـد ..
بـی حـــرمتش نمی کنم و به هر کس نمی سپارمش.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:17
+7
ronak
ronak
آرامتــر تكــانـش دهیــد...
مـَـرگ مَغـــزی شُــده...بــایـد زودتـــر دفــن شــود...
چیـــزی بــَرای اِهـدا هـــم نــدارد...
اِحســـاسَـــم استــــ !
تــــا همیـن دیــروز زنـده بـــود
خـــــودمــ دیـــدمــ ،
كِســـی لِهــــش كــــــرد و رَفــتـــــ..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 23:59
+6
sasan pool
sasan pool
خیانت
خيانت کرده ام .... آری
و بر عشق تو می خندم
دو چشمت را خودم امشب
به روی خویش می بندم
خيانت کرده ام .... آری
نمی دانی و می گویم
بدان راهی دگر بی تو
برای عشق می جویم
وفایم را ندیدی که
خيانت را ببین حالا
دل تنگم ندیدی که
دل سنگم ببین اما
ندیدی غرق احساسم
ندیدی گریه هایم را
خيانت کرده ام تا تو
ببینی خنده هایم را
خيانت کرده ام .... آری
چه خشنودم که می دانی
مکن اندیشه باطل
که قلبم را بسوزانی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:40
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یادتون نره که ارزش یک احساس به شدت آن نیست، به مــــــــــــدت آن است......
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:38
+9
mah3a
mah3a
شهاب حسینی و همسر و فرزندش

"شهاب حسینی" هم بازیگر بسیار ماهری هستش هم جذاب و خوش تیپِ!!!

اگه موافقی به افتخار هر سه نفرشون لاایک کن :))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 21:58
+7
عسل ایرانی
عسل ایرانی
"شهاب حسینی" هم بازیگر بسیار ماهری هستش هم جذاب و خوش تیپِ!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:57
+7
mah3a
mah3a
چه و بزرگ ... دختر و پسر ... در کل همه و همه این بشر دوتا پا رو دوست دارن ...
یکــیش خودم ....
کیا دوسش دارن ؟
به افتخار شهــــــاب حســــینی =))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:49
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
در زندگی باید حسابگر بود، اما نباید روی دیگران حساب کرد...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:05
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یارو حس شاعریش گل میکنه به زنش میگه :

ای رنگ لبت قرمز / در قلب منی هرگز{-44-}{-26-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:58
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ