یافتن پست: #حس

ashkan
ashkan
۵) هر ۵ دقیقه یکبار نگویید «دوستت دارم»
افتادن در دام این اشتباه خیلی ساده است، این که بخواهید تند و تند به طرف تان بگویید که چقدر برای تان ارزش دارد و چقدر دوستش دارید. خسته کردن طرف تان با «دوستت دارم» ها چندان کار رمانتیکی نیست.
احساسات قوی شما ممکن است تنها چیزی باشد که طرف تان را از شما دور کرده است، چون نشان می دهد که گدای عشق و محبت هستید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:54
+5
-1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
من زندگیمو باختم حاج آقا
منو از حبس می ترسونی؟!!!
برو از خدا بترســـــــــــــــــــــــــــــ . . .

جدایی نادر از سیمین از دیالوگ های شهاب حسینی ♥
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:50
+8
ashkan
ashkan
۲) او را مجبور نکنید نمی توانید با یک بحث منطقی رابطه تان را از نو بسازید. شاید بتوانید برای خودتان دلیل و منطق بیاورید. اما برای طرف مقابل تان نمی توانید! شما نمی توانید یک نفر را قانع کنید دوست تان بدارد یا بخواهد که با شما باشد. احساسات به این طریق عمل نمی کنند. قلب انسان ها واکنشی است. نه منطقی، پس به جای این که با بحث منطقی طرف تان را برگردانید، کارهای دیگری انجام دهید تا قلب او واکنش دهد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:44
+5
-1
mah3a
mah3a
کی گفته زبان فارسی آسونه ؟

حالا جاهای خالی رو با (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:

.....من مغز ندارم. .....من احساس ندارم. .....من یه احمقم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 22:08
+3
-1
شاهین
شاهین
کی گفته زبان فارسی آسونه ؟

حالا جاهای خالی رو با (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:

.....من مغز ندارم. .....من احساس ندارم. .....من یه احمقم.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 21:00
+5
mah3a
mah3a
بیادت هستم حتی اگر قرار باشد ، شبی بی چراغ

در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:49
+7
mah3a
mah3a
باور کنید که
این مهر ماهی ها هستند که وجدانی با حساسیت بالا دارن...
که تَقّی به توقّی، درد وجدان می گیرن...
دقت کردین؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:46
+7
ali rad
ali rad
زندگی یعنی :

ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:09
+1
mah3a
mah3a
اسمِ محبت و سلام و احوال پرسی‌ِ یه نفر رو میذارم سیریش شدن و آویزون شدن، واسه یکی‌ دیگه رو میذارم تحویل گرفتن! تحویل گرفتنی که واسم یه حسرت شده، رویا شده...

سلامتیِ همون سیریشی که خیلی‌ مرده!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:08
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ