☺SAEED☻
اعتماد به نفس کاذب + بی ادبی + پررویی + حسادت +
ایرادگیری + دورویی + دروغگویی
= برنده ی بفرمایید شام!!!
mah3a
می گويند يک روزی هــست ،
کـه چرتــکـه دسـت میگيـرند و حساب و کتاب میکننـد!
و آن روز تـــو بايـد تــــاوان ِآن چه با من کردی را بدهی!
فقـط نــمیدانم ....
تــاوان دادن آن موقــع تـــو به چه درد ِ مـن میخورد ؟؟!!
mah3a
دختره تو صف اتوبوس پشت سرم داره مثه .... آدامس می جوئه بر گشتم نیگاش میکنم.... میگه : چیه اعصابت خورد شد؟؟
میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه کم ولوم بده بی زحمت تازه داشتم می رفتم تو حس..
mah3a
ا صراحت بگو تو کدوم یکی هستی؟؟؟
متولد برج1---مغرور
متولد برج2---شرور
متولد برج3---عصبی
متولد برج4---زیبا
... متولد برج 5---مهربان
متولد برج6---پاک
متولد برج 7---دورو
متولد برج8---حسووود
متولد برج9---بدشانس
متولد برج10---دوست داشتنی
متولد برج11---دیونه اس
متولد برج 12---یه کله اش کمه
☺SAEED☻
چه لحظه ی احساسی است ان لحظه که درسو نمیفهمم و وقتی به بقل دستیم نگاه میکنم میبینم اونم نفهمیده واقعا ادم اشک تو چشاش جمع میشه :-|
ronak
برگرد عشق من...
طاقت دوربودنت را ندارم...
حتی نوشتن واژه ها برای دلم تنگ شده هم سخت شده...
تو نباشی یعنی تنهایی...
برگرد عشق من...
در این دنیای پردرد و غم فقط بودن تو نفس کشیدنم را امتداد داده...
وقتی حس میکنم دور شدی آرزوی مرگ دیگر آرزو نیست...
برگرد عشق من...
tamanna
a year without rain
Oooooooooh
Oeeeeeeh
Can you feel me
When I think about you
With every breath I take
Every minute
Don’t matter what I do
My world is an empty place
Like I’ve been wonderin’ the desert
For a thousand days (oooh)
Don’t know if it’s a mirage
But I always see your face, Baby
I’m missing you so much
Can’t help it even now
A day without you is like a year without rain
I need you by my side
Don’t know how else to find
But a day without you is like a year without rain (oooh)
The stars are burning
I hear your voice in my mind (in my mind)
Can’t you hear me calling
My heart is yearning
Like the ocean is running dry
Catch me I’m falling
amirreza
230- آخر ساعت درس يك دانشجوي دوره دكتراي نروژي ، سوالي مطرح كرد : استاد،شما كه از جهان سوم مي آييد،جهان سوم كجاست ؟؟ فقط چند دقيقه به آخر كلاس مانده بود.من در جواب مطلبي را في البداهه گفتم كه روز به روز بيشتر به آن اعتقاد پيدا مي كنم. به آن دانشجو گفتم: جهان سوم جايي است كه هر كس بخواهد مملكتش را آباد كند،خانه اش خراب مي شود و هر كس كه بخواهد خانه اش آباد باشد بايد در تخريب مملكتش بكوشد- پروفسور محمود حسابي