یافتن پست: #حس

شاهین
شاهین
اصفهانيه داشته با خانوادش از جلوي رستوران رد مي شده بوي خوب غذا رو احساس مي كنن. به بچه هاش ميگه بچا اگه بچه هاي خوبي باشين يه دفه ديگه هم از اينجا ردتون مي كونم.
{-7-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:04
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
واسه جنگ به دنبال حسّ و حال نگرد
چون که اون که برد هیچ وقت استخاره نکرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 18:14
+10
mitra
mitra
به جز حضور تو
هیچ چیز این جهان بیکرانه را
جدی نگرفته ام
حتی عشق را ..!!

حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 17:04
+7
Pedram
Pedram
{-33-}قبل از ازدواج : رفتن به سفرهای هفتگی

بعد از ازدواج : در حسرت رفتن به پارک سر کوچه

نتیجه اخلاقی : امنیت کامل
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 16:04
+4
ebrahim
ebrahim
یکی از دغدغه های من هنگام استفاده از شامپو بدن اينه كه آیا صورت هم جزو بدن حساب میشه ؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 15:49
+4
Pedram
Pedram
علی ضیا،جواد [!] و محسن افشانی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 15:28
+1
ebrahim
ebrahim
تفاوت را احساس کنید
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 14:23
+6
ebrahim
ebrahim
چرا بغل کردن حس خوبی به آدم میده ؟ ♥
چون در سمت راست بدن قـلب وجود نداره و اونــجا خالیه ولی وقتی کسی رو که دوست داری بغلش میکنی قلبش اون جای خالی رو پر میکنه و انگار که تو صاحب
دو تا قلب شدی!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 12:46
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
از این راهرو یک نفر رد شده .. که عطرش همونه که تو می زنی
برای به زانو در آوردنم .. تو از مرگ حتی جلو میزنی

از این راهرو یک نفر رد شده .. مث وقتایی که تو ناراحتی
نفس میکشم با تمام وجود .. عجب عطر خوبی زده لعنتی

صدات میکنم تا همه بشنون .. جواب صدام غیر پژواک نیست
من اونقد شکستم حس میکنم .. که هیچ ارتفاعی خطرناک نیست

یه جوری دلم تنگ میشه برات .. محاله بتونی تصور کنی
گمونم نمیتونی حتی خودت .. جای خالیتو تو دلم پر کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 09:20
+4
parham
parham
خوب بچه ها شب شنبست برای حال گیری همه ی متاحل ها یه دست درست حسابی :) {-20-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 01:24
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ