یافتن پست: #حس

سحر
سحر
سه نفر با هم میرن ساعت فروشی ، ساعت میخرن 30000 تومن. یعنی نفری 10000 تومن دادن. صاحب مغازه به شاگردش میگه قیمت ساعت 30000 تومن نبوده 25000 تومن بوده. برو 5000 تومن بهشون برگردون. شاگرد مغازه از این 5000 تومن 2000 تومنشو واسه ی خودش برمیداره .
3000تومن دیگرو میده به اون سه نفر.

(نفری 1000 تومن). پس با برگشت 1000 تومن نفری، اونها هركدوم 9000 تومن دادند.

حالا سوال اینجاست اگه 9×3= 27
دو تومنم كه شاگرد مغازه برداشته ، میشه 29 تومن پس اون 1000 تومنه كجاست؟
طراح سوال : پروفسور حسابی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:32
+6
mah3a
mah3a
" اگر تو قلبت را خوب بشناسی، هیچ وقت تو را غافلگیر نخواهد کرد؛ چون تو آرزوها و رویاهایش را خواهی شناخت و می توانی آنها را به حساب آوری
پائولو کوئیلو"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:25
+5
mah3a
mah3a
چقـدر سختـــ ــــه

كه هنـــــــوز فراموش نكرده ام ...

من از نهايت درد به بي حسي رسيده ام
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:22
+5
mah3a
mah3a
بیشتر از همیشه
زمانی تنهاییت رو احساس میکنی
که تو جمعی ,
جمعی که به اون تعلق نداری ..!!

مثل الان من :(
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:10
+5
mah3a
mah3a
احساس بچه ای رو دارم که رفته تو کوچه تا بازی کنه ولی کسی بازیش نمیده ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:45
+5
mah3a
mah3a
خدا الان ازاون بالا داره به ایران نگاه می‌کنه و تندتند تخمه می‌شکنه. فرشته‌ها هم میرن سمتش حرف بزنن میگه ساکت شید نقطه حساس فیلمه.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:06
+4
mehdi
mehdi
وحشت می کنم وقتی پیشنهاد دوستی ها زیاد می شود !
حسی به من می گویدحواست باشد،
مرز خوب بودن و هرزگی بسیار باریک است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:05
+5
mah3a
mah3a
تا حالا دقت کردین؟یکی از دردناکترین لحظه های زندگی این بود که:
وقتی داری امتحان میدی بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن:))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:00
+4
ebrahim
ebrahim
لیست تلفن یک دخترها :

مامی
ددی
امیر "پرشیا"
... ... امیر "فرمانیه"
مانی BMW
مهسا جوجو
عباس گلدیس
عباس ایران زمین
عباس عشقم
مهتاب
سعید خاله
سعید پسر خاله مهتاب
سعید عشقم
----------------------------------
لیست تلفن یک پسرها :

بابا
مامان
محسن
دایی اکبر
عمه فاطی
سحر عشقم
جواد قلیون
اصغر کباب
خاله 1
خاله 2
خاله 3
بابک ساقی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:41
+5
سحر
سحر
احساسم را به دار آویختم ؛
منطقم را به گلوله بستم ،
لعنت به هر دو
که عمری بازی ام دادند ....
دگر بس است ؛
می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:16
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ