یافتن پست: #حس

ali rad
ali rad
شجاعت میخواهد ...

وفادار احساسی باشی

که میدانی ...

شکست می دهد

روزی

نفس های دلت را
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:43
+4
شاهین
شاهین
بچه ها سلام از دیشب هرچی به شماها فکر میکنم به یه عدد عجیبی میرسم اگه ماشین حساب جلوتونه اینو حساب کنید ببینید درسته 777*260{-7-}جواب چند شد؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:43
+6
ali rad
ali rad
شعر من خالی نیست!

درک و احساس و زمان می خواهد

شعر من احساس من است!

...

حرف من٬ قصه ی پر درد من است...

شعر من آینه ایست٬

با غباری از غم!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:25
+2
sasan pool
sasan pool
آنقـدر مـرا ســرد کــرد از خودش ...
از عشــق . . .
که حـالا به جای دل بستـن ، یخ بسـته ام!

آهــای!!!
روی احسـاسـم پا نگـذارید . . .
لیـز می خورید !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:14
+2
mehdi
mehdi
نسل ما نسلی بود که هرگز گرمای وجود معشوق رو حس نکرد .
نسلی بود که یواشکی بوسید . یواشکی نوشید . یواشکی خندید . یواشکی گریه کرد . یواشکی فکر کرد . یواشکی اعتراض کرد . یواشکی آرزو کرد . یواشکی درد و دل کرد . یواشکی انتخاب کرد و یواشکی عاشق شد .
پس به سلامتی یواشکی که اگه نبود این نسل منغرض میشد.
از ته دلم واسه نسل بعد خودم آزادی رو میخوام.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:35
+4
parham
parham
تا حالا شده یه حس بدی داشته باشین ندونین چیکار باید بکنین؟!
اون وقت تمام کسایی که دوست دارن میپرسن چت شده و میگی نمیدونم !
و جوابی که میدن چیه همیشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 16:10
+8
ronak
ronak
کوچه علی‌ چپ قشنگترین کوچه ی دنیاست

وقتی‌ در حساس‌ترین نقطه ی رابطه می پیچی به آن . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 12:54
+8
ronak
ronak
عشق من , نگو...
نگو از اشکهایت نگو از چشمان بارانی ات....
نیامده ام که تو را بارانی ببینم
ای کاش چشمانت را بارانی نمی دیدم
من عاشق چشمانت هستم
پـس ای بــــــــــــــــــــــــ اران
نبار....
نبار تا چشمانی را ببینم که دوستش دارم
چشمانم از باران پر شده
ای کاش این باران نمی بارید
ای کاش....
ای کاش می دانستی که عاشق چشمانت هستم
ای کاش صدای گریه هایم را می شنیدی
ای کاش می دانستی گریه هایم از دیدن اشکهای توست
ای بــــــــــــــــــــــــ اران,
ای باران اولین باریست که دوست دارم نباری
لعنت به تو....
نفرین به تو ای باران
نبار....نبار....
نبار و حسرت دیدن بر چشمانم مگذار.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:35
+2
sasan pool
sasan pool
اگر از وسعت تنهایی من می پرسی


به بلندای خیال
به بلندای فرو ریختن قطره اشکی از دل
و به عمق وحشت
وحشت از آنچه حقیقت دارد
وحشت از من بی تو
وحشت از تو بی عشق
وحشت از عشق بی ما ....
شرق تنهایی من
رو به سوی افق غم دارد
غرب تنهایی من
پشت این تکرار است
اگر از وسعت تنهایی من دانستی
تو بیا
تو بیا تا که به دست احساس
پر کنیم صفحه خالی نیاز
تا که این شمع خیال
برود رو به زوال

{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:14
+2
sasan pool
sasan pool
ملاقات با جانشین دوو سی‌یلو
برای دیدن مطلب به دیدگاه مراجعه کنید
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 10:51
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ