ali rad
شجاعت میخواهد ...
وفادار احساسی باشی
که میدانی ...
شکست می دهد
روزی
نفس های دلت را
ali rad
شعر من خالی نیست!
درک و احساس و زمان می خواهد
شعر من احساس من است!
...
حرف من٬ قصه ی پر درد من است...
شعر من آینه ایست٬
با غباری از غم!!
sasan pool
آنقـدر مـرا ســرد کــرد از خودش ...
از عشــق . . .
که حـالا به جای دل بستـن ، یخ بسـته ام!
آهــای!!!
روی احسـاسـم پا نگـذارید . . .
لیـز می خورید !
mehdi
نسل ما نسلی بود که هرگز گرمای وجود معشوق رو حس نکرد .
نسلی بود که یواشکی بوسید . یواشکی نوشید . یواشکی خندید . یواشکی گریه کرد . یواشکی فکر کرد . یواشکی اعتراض کرد . یواشکی آرزو کرد . یواشکی درد و دل کرد . یواشکی انتخاب کرد و یواشکی عاشق شد .
پس به سلامتی یواشکی که اگه نبود این نسل منغرض میشد.
از ته دلم واسه نسل بعد خودم آزادی رو میخوام.
parham
تا حالا شده یه حس بدی داشته باشین ندونین چیکار باید بکنین؟!
اون وقت تمام کسایی که دوست دارن میپرسن چت شده و میگی نمیدونم !
و جوابی که میدن چیه همیشه
ronak
کوچه علی چپ قشنگترین کوچه ی دنیاست
وقتی در حساسترین نقطه ی رابطه می پیچی به آن . . . !
ronak
عشق من , نگو...
نگو از اشکهایت نگو از چشمان بارانی ات....
نیامده ام که تو را بارانی ببینم
ای کاش چشمانت را بارانی نمی دیدم
من عاشق چشمانت هستم
پـس ای بــــــــــــــــــــــــ اران
نبار....
نبار تا چشمانی را ببینم که دوستش دارم
چشمانم از باران پر شده
ای کاش این باران نمی بارید
ای کاش....
ای کاش می دانستی که عاشق چشمانت هستم
ای کاش صدای گریه هایم را می شنیدی
ای کاش می دانستی گریه هایم از دیدن اشکهای توست
ای بــــــــــــــــــــــــ اران,
ای باران اولین باریست که دوست دارم نباری
لعنت به تو....
نفرین به تو ای باران
نبار....نبار....
نبار و حسرت دیدن بر چشمانم مگذار.....