خدایی؟
تااونجایی که درتوان داشتم،ههههه من سروگوشم نمیجنبه اصن
این آهنگ کلا اولش با اخرش فرق داره ها ارمین قشنگ خودشو لو داده.بعله
ببینم این حوا نبود میوه ممنوعه رو خورد خدا ادمو فرستاد زمین... حوا همون یه دونش واسه نسل ادم بسه ...... چه برسه همه دخترا حوا بشن...... شوخیشم خوب نیست
خدایی؟
1392/10/5 - 14:50تااونجایی که درتوان داشتم،ههههه
1392/10/5 - 22:13من سروگوشم نمیجنبه اصن
این آهنگ کلا اولش با اخرش فرق داره ها
1392/10/5 - 22:18ارمین قشنگ خودشو لو داده.بعله

1392/10/5 - 22:31