اعتراف میکنم همیشه وقتی دیر میرسیدم مدرسه وقتی مامور دیر امدگی اسممو میپرسید اسم یکی از بچه ها که همیشه زود میومد رو میگفتم امیدوارم منو ببخشه به خاطر من انضباطش 13 شد خدایا تو هم منو ببخش..... دیگه حرفی ندارم!!!!!!!!!
امروز از سرکار برگشتم خونه میبینم همه باهام سنگینن هیشکی تحویلم نمیگیره ، الان فهمیدم دیشب مادرم خواب دیده من بدون اجازشون ازدواج کردم … اصن دقت که میکنم خدارو شاکرم رام داده خونه !