یافتن پست: #خدا

*elnaz* *
*elnaz* *

زمســــــتان بدون بـــــــــرف...



 



         آدم های بــــــدون لبــــــخند...



 



                       روز های هفته، همگی جمعه!



 



             خدا هم ما را تحــــــــــــــــــــــــــــــریم کرده!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 19:15
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
در روزگاری که

سلام” و
خداحافظ

 


                     فرقی‌ با هم ندارند


 


       نه ماندن کسی‌ حادثه ست نه رفتنِ کسی‌ فاجعه

آخرین ویرایش توسط eli20 در [1392/07/30 - 19:04]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 19:03
+9
binam
binam
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 18:48
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 18:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دیالوگ دختر و پسری که کنارم نشسته بودن تو سینما:
-دختره: نباید اعدام بشه
-پسره: عزیزم من مطمئنم اعدام نمیشه!!!
-دختره : قول میدی؟
-پسره : آره گلم یه بوس بده حالا
:-|

آمریکا توروخدا حمله کن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دل نده…

دل نده….

به آدمها دل نده…

تو که از خدایشان عاشقتر نیستی…

آنها خدای خود را به نیمه نانی می فروشند…

و تو را به نیمه شبی…….
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف اسم ایدیش زده جوجو میگم چند سالته میگه ۳۰
حالا خدایی خودتون بگید این جوجو هست یا شترمرغ بالغ !؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه وختایی نمیرم دمه یخچال که پیشه من شرمنده نشه… خدا هیچ یخچالی رو شرمنده صاحبش نکنه.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:48
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ