یافتن پست: #خدا

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیش هیچ آدمی به خطاهایت اعتراف نکن

آدمها جنبه ندارند ژست خدایی برایت میگیرند...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 15:01
+1
xroyal54
xroyal54

وقتی میگیم خدا کند که بیایی


شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 11:27
+5
AmirAli
AmirAli
عمق نگرانی های ما:فاصله ی ما را از خدا نشان می دهد............................!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 04:16
+2
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
هر وقت به بُنبست رسيدم
مطمئن بودم خدا پُشت ديوار منتظر من است!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/28 - 01:05
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
آخرین ویرایش توسط eli20 در [1392/07/27 - 23:06]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 23:05
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 22:19
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 20:56
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اقا پسری که
.
.
.
هیکلت رو فرمه.... ......
قدت بلنده...
بوی ادکلن میدی...
همیشه اخم میکنی...
ته ریش داری...
چشم و ابروتم مشکیه ...
.
.
.
.
.

خب عزیزم به خدا بچه ما دوتا خیلی ناز میشه بیا اعلام حضور کن اشنا بشیم.. :))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 20:20
+2
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
آهای پسری که گیر میدی به دخدر میگی بیا با من دوس شو!



نمیـــگی اون هــمــزمــان بــا 5 نــفر دیــگه دوسته،مجبــور میــشه با یکیــشــون کـــات کـــنه؟!



برو از خدا بتــــــرس



شمائین كه باعث بانــــــی این شیكست ها هستین ...کیصافطا :))=))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 13:50
+4

گفتی : نفرین میکنی ؟


گفتم : نه ، اما از خدا میخوام


هیچکس ، اندازه من دوستت نداشته باشد . . .


 


دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 21:15
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ