یافتن پست: #خدا

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 21:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از تفریحاتی که دارم اینه که هر وقت میریم شهربازی
چندتا پیچ و مهره با خودم ببرم
هر وسیله ای که سوار میشیم به بغل دستیم ک اصولا آدم ترسوویه
بگم:یا خدا این دیگه از کجا باز شد؟ :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
███████████████████████████████████
خدا که شدی و از من گذر کردی ...

خیالم راحت می شود

جای پای تو، مرا

و همه هستی مرا

تقدیس می کند!
███████████████████████████████████
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:32
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
خدای من ...
باز هم "فروید" باید تحلیلم کند...
و من
در خنده های تو تحلیل می شوم
تارم را...
گیتارم را....
بر می دارم
زخم/ه می زنم...
خون می گریم
و تو می خندی...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:31
+1
تنهايی را دوست دارم

زيرا بی وفا نيست ...


تنهايی را دوست دارم


زيرا عشق دروغی در آن نيست ...


تنهايی را دوست دارم


زيرا تجربه کردم ...


تنهايی را دوست دارم


زيرا خداوند هم تنهاست .. .


دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:20
+2

 


یه سوال خدایی برای شما اتفاق افتاده چی  الان میگم؟


 


این که از خیابون رد بشی یه دختر ناز ببینی

 


ولی سرت و بندازی پایین بگی


 


هرچقدرم ناز باشی اخرش باشی بازم انگشت کوچیکه


 


عشقم نمیشی 


 


 این برات اتقاق افتاده؟


 


عکس العمل شما چی بوده؟


 


این عکس العمل توی شما پسرها هست؟





دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:02
+5
من اینجا دلم سخت گرفته



دلم معجزه می خواد ولی خدایا


فک کنم معجزه هاتو برای



روز مبادا گذاشتی

دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 18:58
+4
خدایا  می خوام باهات حرف بزنم


  حواست هست به من؟؟؟؟


گفته بودی از رگ گردن به من نزدیکتری


درسته؟


ولی هق هق گریه های من از همون


گلویی میاد که تو گفتی از رگش


به  من نزدیک تری !!!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 18:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا پدر مادر این بالی خان رو بیامرزه پسرا فعلا از فاز ابرو برداشتن اومدن بیرون رفتن تو فاز سیبیل:D
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 12:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 11:47
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ