یافتن پست: #خدا

sasan pool
sasan pool
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 11:00
+4
نیما مرادی
نیما مرادی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 10:52
+6
sara
sara
در CARLO
خدایا...

بابت آن روز

که سرت داد کشیدم متاسفمـــــــــ...!!!

من عصبانی بودم

برای انسانی که تو میگفتی ارزشــــَش را ندارد

و مــــــــــن پا فشاری می کردم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 10:51
+1
نیما مرادی
نیما مرادی
رهـــا نمی شــوم ! رهـا نمی شـوم ....نـه ....رهـا نمی شـوم....نه از خـودم ... نه از تـو....و دوباره دلم بی تابی می کند...در این لحظه های نفس گیر...چه کنـم ... ؟در خودم زبانه می کشم...از خیالت رها نمی شوم ... .مثل نفس کشیدن این آزار ممتد است...خدایا چه کنم ...؟نفرین بر تو ای دل ....نفرین بر این درد و رنج ابدی...ای ثانی...رهـــا نمی شــوم ! رهـا نمی شـوم ....نـه ....رهـا نمی شـوم....نه از خـودم ... نه از تـو....و دوباره دلم بی تابی می کند...در این لحظه های نفس گیر...چه کنـم ... ؟در خودم زبانه می کشم...از خیالت رها نمی شوم ... .مثل نفس کشیدن این آزار ممتد است...خدایا چه کنم ...؟نفرین بر تو ای دل ....نفرین بر این درد و رنج ابدی...ای ثانی...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 10:49
+4
sara
sara
در CARLO
خدایا....

اینکه میگن از رگ گردن نزدیک تری

واین حرفا در سطح فهم و درک من نیست

یه دقیقه بیا پایین بغلم کن............
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 10:47
+1
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 00:30
+7
behzadsadeghi
behzadsadeghi
خدايــــا ... مي خواهم اعتراف کنــم ، ديگـــر نمي توانم ، خسته ام ، من امانت دار خوبي نيستم ، " مـــــرا از مــن بـگــيــــر ".... مال خودت ، من نمي توانـــم نگهش دارم ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 23:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم روز اول دانشگاه پسره رفته پایه تخته اسم بدهارو بنویسه<خدایا اینارو ازمانگیر حیفا>
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:51
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
ای خدا دارم میام هواما داشته باش
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:40
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ