یافتن پست: #خدا

roya
roya

آدمک آخر دنیاست بخند...


آدمک مرگ همینجاست بخند...


دست خطی ک تو را عاشق کرد...


بازی کاغذی ماست بخند...


آدمک خر نشوی گریه کنی...


دنیا سراسر سراب است بخند...


آن خدایی ک بزرگش خواندی...


ب خدا مثل تو تنهاست بخند...


دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:13
+3
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:08
+2
roya
roya

زیباترین ع[!]ا در اتاقهای تاریک ظاهر میشوند


 


پس هر موقع که در قسمتی تاریک از زندگی قرار گرفتی،


 


بدان که خدا میخواهد تصویری زیبا از تو بسازد.

[لینک]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 17:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حالا درسته اینقده کلیپس دخترا رو مسخره میکنین...

اما خداییش فیلن تنها چیزیه که میشه باهاش دختر پسرو از هم تشخیص داد...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:41
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وصیت نامه من
.
.
.
.
.
ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ،
ﺑﻠﻜﻪ ﺩﺭ ﺍﻭﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺘﻢ!

ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻓﻮﺗﻢ ﻛﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺳﻮﺯﺍﻧﺪﻩ ،
ﻭ ﺧﺎﻛﺴﺘﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﺳﯿﺪ ﺑﺸﻮﯾﯿﺪ ﻛﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﻤﺎﻧﺪ،
ﭼﻨﺘﺎ ﺳﯽ ﺩﯼ ﺯﯾﺮﻩ ﺗﺨﺘﻤﻪ ﻛﻪ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺁﻫﻨﮕﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯ، ﻭﻟﯽ
ﮔﻮﻝ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﺸﻦ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺸﻜﻮﻧﯿﺪﺷﻮﻥ !!

ﯾﻪ ﺩﻭﺱ پسرم ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻛﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ : ﺍﯾﺸﺎا... ﺑﻤﯿﺮﯼ
ﻛﻪ ﯾﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﻪ
اگه ﺍﻭﻥ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺑﻬﺶ ﻧﮕﯿﺪ ﻣﻦ
ﻣُﺮﺩﻡ، ﺑﮕﯿﺪ ﺭﻓﺘﻪ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﺗﺎ حالش گرفته شه!!!!!:دی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:19
پاکدامنی
پاکدامنی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 12:11
+4
roya
roya
كاش ميشد خدارو كشيدكنارو درگوشش گفت:ميشه بعضيارو برگردوني؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 11:43
+1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
خدايا ✔مرا از خودم رهاکن

هیچ کس به اندازه خودم مرا ✔آزار نداد
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 11:04
+3
AmirAli
AmirAli
خدایااسمانت چه مزه ایست؟من که فقط زمین خورده ام!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 08:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من احساس میکنم وقتی یکی میگه ای کاش از خدا یه چیزی دیگه می خواستم خدا از اون بالا یه نگاه بهش میندازه میگه خیلی بیشعوری!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:10
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ