یافتن پست: #خدا

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
  • 1---بهناز جوجو  (4 رای و 11.76.. درصد )
  • 4---roya  (8 رای و 23.52.. درصد )
  • 5---sara  (12 رای و 35.29.. درصد )
  • 6---نگار  (7 رای و 20.58.. درصد )
  • 7---NeDa  (3 رای و 8.823.. درصد )
آخرین ویرایش توسط administrator در [1392/07/10 - 00:53]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 23:44
+20
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ای خدا{-1-}{-8-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 20:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام یه جمله بگم که کلا مسیر زندگیتون عوض بشه ..
.
.
.
....
...
..
.
.
از این طرف نرو از اون طرف برو
حال کردی خدایش
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 19:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم پرینتر قیمت کنم یه بچه ی ۱۴ساله با باباش اومده بود به یارو می گفت :
Autodesk Maya که بهم دادین مشکل داره ، ورژن جدیدش رو ندارین ؟ محیط Google Android Studio رو دوست ندارم خیلی بچگانه س و ساده ، چیز دیگه ای ندارین ؟
اومدم خونه توی گوگل جستجو کردم تا فهمیدم اینا چی هستن !!!
خدا میدونه من تا سن ۱۴سالگی بزرگترین دغدغه ی تکنولوژیکیم این بود که چجوری می تونم هم زمان رنگ قرمز و آبی این خودکار چند رنگه هارو بدم پایین …
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:58
+1
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا بی تو بودم و سختی کشیدم اما وقتی صداتو شنیدم اومدم زیر نم نم بارون تو رو دیدم
تو خواب دلهای شکسته
تو نگاه یه آدم خسته
تو رو دیدم دل به تو بستم آه ای خدا
عاشقت هستم
یه دریا تو نگاهت هست
که من درگیر رویاشم همینجوری نگاهم کن
میخوام درگیر تو باشم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:17
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدن روی تو در خویش ز من خواب گرفت
آه از آیینه کـــه تصویـــر تـــو را قاب گرفت

خواستم نوح شوم، موج غمت غرقم کرد
کشتی ام را شب طوفانی گرداب گرفت

در قنوتـــم ز خدا «عقـل» طلب مــــی کردم
«عشق» اما خبر از گوشه ی محراب گرفت

نتوانست فـــرامــــوش کند مستــــی را
هر که از دست تو یک قطره می ناب گرفت

کـــی بـــــه انداختن سنگ پیاپـی در آب
ماه را می شود از حافظه ی آب گرفت؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:52
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:51
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام بدونم طراح روپوشهای مدارس امسال کی بوده !

از همین تریبون هر جا هستی بدون گند زدی عامو !

والا امروز یه دختر دبیرستانی دیدم مانتوش که شبیه خرقه پهلوون خلیل بود ...

شلوارشم کپی برابر اصل تمبون باباجون خدا بیامرز ننم بود !

والااااا ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:38

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ