یافتن پست: #خدا

saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 02:17
+4
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 01:48
+1
saman
saman


خدایا کودکیم را گرفتی جوانی ام را دادی . . . .


عقلم را گرفتی عشق را دادی . . .


عشق را گرفتی و تنهایی را دادی . . . 


خنده هایم را گرفتی و غم را دادی . . .


آرزوهایم را گرفتی و حسرت ها را دادای .. . .


خدایا برگرد . . .


من هنوز نفس میکشم . . .یادت رفت نفسم را بگیری . . .



دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 01:09
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ﮔﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺧﺪﺍ ﺍﺯﻡ ﺑﭙﺮﺳﻪ ﻣﺜﻼ ﭼﺮﺍ ﻓﻼﻥ ﮐﺎﺭﻭ
ﮐﺮﺩﯼ؟
ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻢ :ﺣﺘﻤﺎ ﺣﮑﻤﺘﯽ ﺗﻮﺵ ﺑﻮﺩﻩ؛
ﺑﺒﯿﻨﻢ ﻭﺍﮐﻨﺸﺶ ﭼﯿﻪ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 21:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم،نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم.دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی،بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 21:47
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
عجب خدایی داریم !
می تواند مچمان را بگیرد اما دستمان را میگیرد
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 21:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"که بود و چه کرد" چیست؟
سوالی ک وقتی معلما سوال گیر نمیومد اینو میگفتن، حالا همه چی ب جهنم جوابش ی صفحه بود
خدا ازشون نگذره
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 19:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گذار عالم بداند من ذره ذره ذرات جـــــــــــهان را

جایگزین کـــسی کرده ام

که هیچ چـــــــــــــــــــــیز جایش را نمیگیرد!
آخــــــــــر او ...!

خدای عاشقـــــــــــــی های من است!
مگر کسی می تواند جای خدا را بگیرد.........؟

هرگـــــــــــــــز...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 18:29
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/07/5 - 18:12]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 18:11
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش


اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .


راه آسمان باز است ،

پر بکش

او همیشه آغوشش باز است ،

نگفته تو را میخواند. ..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/5 - 17:11
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ