یافتن پست: #خدا

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قدیم ندیما گفتن : برای کسی بمیر که برات تب کنه !

قدیمیا چه پر توقع بودن !

من برات میمیرم ، خدا نکنه تو تب کنی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 19:12
+3
xroyal54
xroyal54
ز من حرکت..
از خدا چاله چوله... دست انداز... پیچ خطرناک.... واحتمال ریزش کوه
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 15:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 15:44
+1
xroyal54
xroyal54
یک عمر به خدا دروغ گفتم و خدا هیچ گاه به خاطر دروغ هایم مرا تنبیه نکرد...
می توانست، اما رسوایم نساخت و مرا مورد قضاوت قرار نداد
هر آن چه گفتم را باور کرد
و هر بهانه ای آوردم را پذیرفت
هر چه خواستم عطا کرد و هرگاه خواندمش حاضر شد.
اما من!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 15:16
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا خسته ام!
از غریبــه بــودن بیــن ِ این آدمـ ها
از بـے کسـے
از ایـــن کـه از جنـس ِ آدمـ های اطرافــم نیستــم
از اینکه همه تا میفهمــن از خودشــون نیستــم
رفتارشــون باهامـ عوض میشـه
خدایــا!
تو بـا مــن باش
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 14:36
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 14:22
+2
nahid
nahid
خدايا....
لطفا مارو با كساني كه "دوستشون" داريم"امتحان نكن!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 22:30
+14
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 18:16
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
خدای من... اگر تو دستم را بگیری دیگران مرا دست کم نمی گیرند...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 17:32
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره سنش با عشقش روهم 15 سال نمیشه مطلب زده
" فرهاد من کجاست که ببیند لیلی اش در آتش عشقش خاکستر شده ..."
منم کامنت دادم: احتمالا رفته با مجنون دوئل کنه :)))))
خدایی هنوز سنش به درک داستان شیرین و فرهاد نرسیده، تا جایی که ما خبر داشتیم فرهاد بیچاره چشمش دنبال شیرین بود نه لیلی :خخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 17:01
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ