یافتن پست: #خدا

behzadsadeghi
behzadsadeghi
ــــــــــــــــ هعی روزگار ـــــــــــــــــــــــ                                                                                                                                                                                                                                                    كوير خشك تراز من تابوت لوت است                                                                                                                                                                                                                                                             گر تو نباشي زندگي زهر است                                                                                                                                                                                                                                                                  خواستم با من باشي حافظ و همراه عشقم باشي                                                                                                                                                                                                                                    اما نبودي از من تو جدا بودي                                                                         خالق تو را دوست ميدارم چون خدا تو را در سرنوشتم نوشته.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/11 - 02:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا التماست میکنم

همه ی دنیایت ارزانی دیگران..!

ولی...

آنکه دنیای من است...

مال دیگری نباشد...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:49
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

خدایا این دلــم غمگینه امشب که بار غصه ام سنگینه
امشب ندارم طاقت این رنــــج و غم را دلم از خون غم رنگینه امشب

دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:48
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دیگر نگاه وصف بهاری نمی کند شرح خزان دل به نگاه زبانش است من دل بخواه خویش نجستم
ولی خدا با هر کس آن دهد که به جان دل بخواهش استمن کیستم ؟
اسیر محبت گدای عشق وز ملک دل که حسن و هنر پادشاهش است
در شهر ما گناه بود عشق و شهریارزندانی ابد به سزای گناهش است
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اي خدا . . .


واسه همه سوژه هاي خوشتيپ و خوشگل مي فرستي ايمانشونو امتحان کني


واسه من پشه مي فرستي اعصابمو تست کني ؟


 
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 21:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 19:18
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداوند ب مرغ بال داد ...

ن برای پرواز ...

برای کباب ...

قبول داری ؟؟؟؟؟؟ :دی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مادرم از قبیله ء سبز نجابت بود
و با زبان مردم بهشت سخن می گفت
شالی از ابریشم ایمان به سر داشت
قلبش به عرش خدا می ماند
که به اندازه ء حقیقت خدا بزرگ بود
و من صدای خدا را
از ضربان قلب او می شنیدم
و بی آن که کسی بداند
خدا در خانه ء ما بود
و بی آن که کسی بداند
آفتاب ازمشرق صدای مادر من طلوع می کرد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 18:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تو ترافیک گیر کرده بودیم که یه BMW 530 اومد بغلمون,
به بابام گفتم بابا یه دونه از این بی ام و ها بگیر،
بابام گفت ماشین ماشینه دیگه چه فرقی داره..؟
ببین الان هم ما تو ترافیک گیر کردیم هم این یارو....!!
یعنی خداوکیلی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم...

دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خنده ام میگیرد…
وقتی پس از مدتها بی خبری،
بی آنکه سراغی از این دل بگیری…
می گویی دلم برایت تنگ است …
یا دلم را به بازی گرفته ای،
یا معنای واژه ها را خوب نمی دانی ؟
دلتنگی … ارزانی خودت،
من دیگر دلم را به خدا سپرده ام…
دیدگاه  •   •   •  1392/06/10 - 17:25
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ