یافتن پست: #خدا

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/23 - 01:16]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:21
+13
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:17
+1
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:36
+5
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:31
+7
saman
saman
در CARLO
توی اول دبیرستان دوست احمقم ترک تحصیل کرد
ولی ما به سلامتی دانشجو شدیم…
خدارو شکر الان ایشان ماشین هیوندا جنسیس داره
بنده هم  یک دستگاه ماشین حساب دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:24
+4
saman
saman
در CARLO
به نظر من آدمها دو دسته اند:

یا از من پولدارترن که بهشون میگم مال مردم خور یا بی پول ترن که بهشون میگم گدا گشنه

یا بهتر از من کار میکنن که بهشون میگم خایه مال یا کمتر کار میکنن  که بهشون میگم خایه مال

یا از من سرسخت ترن  که بهشون میگم کله خر یا  بی خیال ترن که بهشون میگم ببو

یا از من هوشیارترن که بهشون میگم فضول یا ساده ترن که بهشون میگم هالــو

یا از منخایه مال ترن که بهشون میگم کس خل یا از من محتاط ترن که بهشون میگم بی خایه

یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم چس خور

یا از من بزرگترن که بهشون میگم گنده بگ یا کوچیکترن که بهشون میگم فسقلی

یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت یا رو راست ترن که بهشون میگم احمق

خدا رو شکر که بقیه ی ایرانیا مثل من فکر نمیکنن والا معلوم نیست مملکتمون به چه روزی می افتاد !

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:14
+4
مهسا
مهسا
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 12:05
+10
مهسا
مهسا
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 11:51
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

آه کردم چون رسن شد آه من گشت آویزان رسن در چاه من آن رسن بگرفتم و بیرون شدم شاد وزفت و فربه وگلگون شدم در بن چاهی همی بودم زبو در همه عاتم نمی گنجم کنون آفرین ها بر تو باد ای خدا ناگهان کردی مرا از غم جدا

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 11:48
+5
پوریا
پوریا
خدایا به خاطر سه چیز سپاسگذارم
داده هایت،نداده هایت،گرفته هایت
داده هایت نعمت اند، نداده هایت رحمت اند، گرفته هایت حکمت
خدایا سپاس...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 02:17
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ