ebrahim
خیلی دوست دارم وقتی عصبانی میشم ، مثل تو فیلما بزنم آینه رو بشکونم D:
ولی نمیشه !!
بابام پارم میکنه
))
ولی نمیشه !!
بابام پارم میکنه











bebakhshid,manzoori nadashtam,shookhi karadm
1390/11/20 - 00:38منم شوخی کردم.
1390/11/20 - 00:40
ashti
1390/11/20 - 00:40بوس بوس


1390/11/20 - 00:43

1390/11/20 - 00:44