یافتن پست: #خیلی

korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 22:45
+4
-1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
خیلی سخته...

که برای دیگران مثل کوه استوار باشی اما

تو خودت آروم آروم بشکنی..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 18:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه خواننده خوش صدا هم داریم به اسم ( ندیم )

اول آهنگاش یه آقاهه خیلی جدی میگه : ندیم !

خو ندین :-D

اجبار نیست که :-D:-D:-P والااااا :-
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 17:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه همسایمون 3سالشه واسش ی تاپ خوشمل کوشولو گرفتم بش دادم.برگش گف وای مچکر!خیلی جشنگه(قشنگه!)ولی نمیپوشمش!گفتم چرا عسیسم؟!برگشته میگه آخه این کوتاس!امیر دوس نداره!!خب غیرتیه سرم دیگه!!!
من:|
لیلی ومجنون:|
اون حلزونه ک ازش کرم میگیرن...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 17:21
+3
saman
saman
در CARLO

بی تو نمی­تونم تو خونه بشینم،


وقتی بیرونم فقط به فکر اینم که زود بیام خونه،


آخه من با تو خیلی راحتم


شلوار کردی!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 10:21
+3
mina
mina
مرد از زن خیلی تنهاتره!!
مرد موهاش بلند نیست که توى بى کسى کوتاهش کنه و اینجورى لج کنه با همه ى دنیا!
مرد نمیتونه وقتى دلش گرفت زنگ بزنه ب دوستش و گریه کنه و خالى بشه!
مرد نمیتونه درداشو اشک کنه!ی اخم خشن میکنه و میچسبونه ب پیشونیش!
ی وقتایی ی جاهایی ب ی کسانى باید گفت:میم مثل مرد!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 09:09
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 01:15
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
میدونی کی فهمیدم که خیلی صبورم ؟

وقتی که رفت و

من هنوز زنده ام ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 00:51
+3
saman
saman
در CARLO

زنی با سر و صورت کبود و زخمی سراغ دکتر روانشناس میره ..


دکتر می پرسه : چه اتفاقی افتاده؟


خانم در جواب میگه: دکتر، دیگه نمی دونم چکار کنم. هر وقت شوهرم عصبانی و ناراحت میاد خونه


منو زیر مشت و لگد له می کنه و عصبانیتش رو سر من خالی می کنه !!!


دکتر گفت: خب دوای دردت پیش منه : هر وقت شوهرت عصبانی و ناراحت اومد خونه، یه فنجون چای


سبز بردار و شروع کن به قرقره کردن. و این کار رو ادامه بده.


دو هفته بعد،اون خانم با ظاهری سالم و سرزنده پیش دکتر برگشت !!!


خانم گفت: دکتر، پیشنهادتون فوق العاده بود. هر بار شوهرم عصبانی و ناراحت اومد خونه، من شروع


کردم به قرقره کردن چای و شوهرم دیگه به من کاری نداشت!!!


دکتر گفت: میبینی؟! اگه جلوی زبونت رو بگیری خیلی چیزا خود به خود حل میشن !

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 17:22
+3
roya
roya

دوست عزیز


خیلی مایلم دعوت شما را بپذیرم و به زندگی تان بیایم،


اما متاسفانه نمی توانم. لطفا برنامه های خود را بخاطر من تغییر ندهید!


با احترام فراوان


امضاشانس)


دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 17:09
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ