یافتن پست: #خیلی

شاهین
شاهین
اقا لایک خونم اومد پایین لایک کنید تا بفرستمش{-34-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:16
+4
شاهین
شاهین
بچه ها این اپل چه کارها که نمیکنه سری جدید اپل هم اومد من اون شیشه ایه رو خیلی طلبه شدم
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 15:20
+6
ronak
ronak
باورت نمیشه سوپ جنین هست؟؟ این عکس هارو ببینین |:
هرکس فحشی چیزی داره راحت باشه ...
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 14:47
+6
parham
parham
و یه ابتکار خیلی خوب !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 13:41
+3
حمید
حمید
آقا من واقعن موندم چی بگم راجب این عکس!
اصن هدفش چی بوده از گرفتن این
میخواسته بگه من هندونم ؟؟؟
میخواسته بگه دلتون بسوزه من بلدم لب و لوچمو شکله ماهی کنم ؟
من موندم چرا از پایین پهنه از بالا باریک ؟؟
من موندم با این دماغه تک سوراخه با مشکل تنفسی مواجه نیس ؟؟
جا داره در آخر به این شعر اشاره کنم که
تو که چشمات خیلی بریخته
طرح چشمات خیلی عجیبه
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:47
+2
sepideh
sepideh
:X
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:18
+1
حمید
حمید
سه تا رفیق با هم میرن بهشت
نماینده خدا میاد پیششون و میگه هر کدوم از شماها توی دنیا کمتر به زنتون خیانت کرده باشید اینجا ماشین بهتری سوار میشید
نفر اول یه ده باری خیانت کرده بوده و بهش بنز میدن
دومی سه بار خیانت کرده بوده بهش فراری میدن
سومی که خیانت نکرده بوده بهش بوگاتی میدن
... ... روز بعد این سه نفر باهم نشسته بودن اونی که بنز سوار بود خیلی ناراحت بود
دو تای دیگه بهش میگن چی شده حالا مگه ، بنز هم که بد نیست
اونم میگه نه موضوع این نیست
دیروز زنم رو اتفاقی دیدیم با یک دوچرخه از جلوم رد شد{-6-}{-28-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 01:26
+3
mitra
mitra
ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﻧﺸﺴﺘَﻢ ﯾﻪ ﭼَﻦ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪِ ﺍﯾﻨﮑﻪ
ﺭﺍﻩ ﺍُﻓﺘﺎﺩ ﺣﺪﻭﺩﺍَ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺑﺎ100ﺗﺎ ﻣﯿﺮﻓﺘﯿﻢ،
ﯾﻪ ﺩَﻓﻪ ﻓَﻬﻤﯿﺪﻡ ﺩَﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﻧﺒﺴﺘَﻢ، ﺩَﺭﻭ
ﺑﺎﺯﮐَﺮﺩﻡ ﺑَﺴﺘﻢ،
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﮐﻪ ﯾﻪ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩِ ﻋﯿﻨﮑﯽِ ﺑﻮﺩ،
ﺧﯿﻠﯽ ﺁﺭﻭﻡ ﺳَﺮﺷﻮ ﺑﺮﮔﺮﺩﻭﻧﺪ ﻋﻘﺒﻮ ﻧﯿﮕﺎ ﮐﺮﺩ
ﺑﺎ ﯾﻪ ﻟَﺤﻦِ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﺣﺎﻟﯽ ﮔُﻔﺖ:
"ﮐَﺴﯽ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷُﺪ؟؟"
ﻳﻌﻨﻰ ﺗﺮﮐﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻨﺪه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 20:12
+8
مهسا
مهسا
افسوس ..! که خیلی ها دیگه زندگی نمی کنند ، فقط ادامه میدن ..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:13
+4
ebrahim
ebrahim
شکسپیر میگه:هر وقت زنت گریه میکنه بدون میخواد خرت کنه و هر وقت میخنده بدون خرت کرده..!!
یه همچین آدم با فهم و کمالاتی بوده شکسپیر
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:33
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ