یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ . . .
خب ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ مثل اینکه ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﺷﺪﻩ ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ!
صلوات بفرستین!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با خواهرم از خرید بر می گشتیم دیدم میگه: کی اسم آریشگاه مردونه رو میذاره رایکا این مغازه سر کوچه ما گذاشته.
یه لبخند تلخ زدم(خب چیه جو گرفته بودتم) گفتم: خواهر من چه انتظاری داری تو این آرایشگاه بند می ندازن ابرو بر میدارن اپیلاسیون می کنن انتظار داشتی اسمش بذاره کوروش کبیر یا آرش؟
فکر نکنم تو عمرش انقدر قانع شده باشه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دقتی رو که دخترخانمای محترم موقع روبوسی دارن



تا اینکه آرایششون خراب نشه



جراح مغز و اعصاب حین عمل نداره!!!

ماچ آبدار که از صدتا فحش براشون بدتره!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم: سلام بیداری؟

جواب داد: آره بیدارم تو چی؟

خدایا اگه خواستی دیوونه ها رو شفا بدی اینو بزار تو نوبت!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تصـــور کن
.
.
.
.
.
.
قورت دادنه سوسکی رو که جفت پای عقبش لای دندونات گیر کرده و عاجزانه داره رو زبونت واسه زنده بودن تقلا میکنه و تو سنگدلانه دندوناتو رو کمرش فشار میدی و اونم خـرچ صدا میده
.
.
.
چندشم خودتی . میخواستی تصور نکنی

دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینجور که داره پیش میره
میترسم چن سال دیگه که درِ چیپسارو باز می کنیم
.
.
.
.
.
فقد بوش بیاد و دیگر هیچ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 19:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کفش تن تاک خریدم ۱۸۸۰۰۰ تومن
الان هیچی پول ندارم غذا بخورم ، هر وقت گرسنه میشم میام بهشون نگاه میکنم !
لامصب خیلی تاثیر داشته ، یه هفته ای ۱۰کیلو فقط با نگاه کردن کم کردم ، ببین اگه باهاشون پیاده روی کنم چی میشه ؟؟؟ معجزه میکنه لامصب !!! :
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 15:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند وقت پیش مامانم داشت مرغ پاک میکرد
بهش میگم چرا انقد این مرغه چربی داره ؟
میگه مرغای ماده معمولا اینجورین !
دیوار واسمون نمونده بود دیگه
خدا این شادیارو از ما نگیره
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 15:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حکایت عجیبی دارد این “اشک”

کافیست حروفش را به هم بریزی تا برسی به “کاش” !!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:17
+4
fereshte
fereshte
منم آخر این ماه دارم واسه همیشه از ایران میرم
باز باید خدافظی کنم
خیلی دوس داشم برا جشنم دعوتتون کنم
همتونو دوستای خوبی بودید واس همیشه
بدرود {-49-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:01
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ