یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقتی رو که دخترا موقع روبوسی دارن تا اینکه آرایششون خراب نشه جراح مغز و اعصاب حین عمل نداره!!!
ماچ آبدار که از صدتا فحش براشون بدتره!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کرده بودین که پلنگ صورتی ناف نداره ؟!
یه بار شد تشکر کنید به خاطر این اطلاعات نابی که بهتون میدم ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"تو درس نداری ؟ " چیست؟
.
جمله ای است کصافط
که فرد برای تضعیف روحیه ی فرد مقابل با لحن دستوری به کار میبرد
و نامبرده بعد از شنیدن آن خودش را به کوچه ی علی چپ زده و و در بیشتر مواقع پاسخ "درس ندارم " از وی شنیده میشود.
ـــــ
شما ها درس ندارید؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺍﯾـﻦ ﺷـﺎﯾـﺪ ﺁﺧـﺮﯾـﻦ ﭘـﺴـﺖ ﻣـﻦ ﺗـﻮ ﺍﯾـﺮﺍﻥ
ﺑـﺎﺷـﻪ !!!
ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺮﻡ ... ﺩﻟـﻢ ﺧـﯿـﻠـﯽ ﻭﺍﺳـﻪ ﺍﯾـﺮﺍﻥ
ﺗـﻨـﮓ ﻣـﯿـﺸـﻪ .ﺑـﺮﺍﯼ ﺧـﻮﺩﻡ ﻫـﻢ
ﺑـﺎﻭﺭﺵ ﺳـﺨـﺘـﻪ ﺍﺯ ﻫـﻤـﻪ ﺑـﺎﯾـﺪ ﺩﻝ ﺑـﮑـﻨـﻢ ...
ﺩﯾـﮕـﻪ ﺣـﺮﻓـﯽ ﻧـﺪﺍﺭﻡ ﺟـﺰ ﺳـﻼﻣـﺘـﯽ ﻭ ﻣـﻮﻓـﻘـﯿـﺖ
ﺷـﻤـﺎ .ﻫـﻤـﯿـﺸـﻪ ﺧـﻨـﺪﻩ ﺑـﻪ ﻟـﺒـﺎﺗـﻮﻥ ﺑـﺎﺷـﻪ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺍﮔـﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑـﺨـﻮﺍﻡ ﺑـﺮﻡ ﺧـﺎﺭﺝ ﺍﯾـﻨـﻄـﻮﺭﯼ
ﭘـﺴـﺖ ﺑـﺬﺍﺭﻡ ﺧـﻮﺑـﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ؟؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شﻮﻫﺮ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺗﺎﻕﺧﻮﺍﺏ ﺷﺪ ﻭ ﭼﺸﻤﺶﺑﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺍﻓﺘﺎﺩ

ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺭﻭﺧﻮﻧﺪ،،،

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﯼ ﺭﻭﯼﮐﺎﻏﺬ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻮﺷﺖ،

ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ هنگام ﺯﻧﮓ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﺼﺪﺍ ﺩﺭﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺟﻮﺍﺏﻣﯿﺪﻩ :

ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ، ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻟﺒﺎﺳﺎﻡ ﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢﻭ ﻣﯿﺎﻡ، ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ،،،

ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﻭﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪﮔﻮﺭﺵ ﻭ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ،

ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﯾﺨﺘﺶ ﻭﻧﺒﯿﻨﻢ،، ﮐﺎﺵ ﻗﺒﻞﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ اونو ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ ﺑﺎ ﺗﻮﺁﺷﻨﺎ ﻣﯿﺸﺪﻡ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ

ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ ﻣﻦ ﺗﺎ ﻧﯿﻢﺳﺎﻋﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺸﺘﻢ.

ﻭ ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮﻟﺐ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪ

ﺯﻥ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖمیمرد ﻭ ﭘﺮﭘﺮﻣﯿﺸﺪ

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﻭﺝ ﺷﻮﻫﺮﺵ، ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺖﺧﻮﺍﺏ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﻭﺭﻓﺖ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﭼﯽ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﻧﻮﺷﺘﻪ .
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺩﯾﺪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ،،؛

ﺧﻨﮕﻮﻝ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﮐﻒ ﭘﺎﯼ ﭼﭙﺖ از زیر تخت ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺑﻮﺩ،،،ﻣﻦ ﻣﯿﺮﻡ ﻧﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که بی دلیل میخندن، با مسخره بازیاشون همه رو میخندونن و دورشون همیشه شلوغه اینا رو اذیت نکنین اینا تو دلشون یه کوه غم دارن اینا خیلی تنهان
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــن خـیـلـــی دلـم مــی خـواد بـرم بـرزیــل بـازیـا رو بـبـیـنــم....
ولـــی حـیـفـــ کـه وقت ندارم=))
مـدیـونـید اگـه فـکـــر کـنـیــد دلـیـــل دیـگـه ای جــــز ایـن داره:))))
مثلا پوووووووول نــــــــــــــــــــدارم<img src=(" title=":((" />(((
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می بینم از تو آشپزخونه صدا میاد رفتم می بینم داداشم هی در یخچالو باز و بسته میکنه … میگم :چرا همچین میکنی؟ درش کنده شد میگه: دارم رفرش میکنم ببینم چیز جدید پیدا می کنم یا نه !! ای خــــــــدا این خوشیــارو از مـــا نگیر
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 15:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 15:49
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ