خیلی توپ بوووووووووووووووووودددددددددددددد
من خام دوس دارم.........
همایون شجریان........
شب بخیر عزیزم
شب بخیر رفیق
مرسی فرشته جون تی فدا حمیدرضا
با اینکه رشتی گفتی ولی...............فدایییییییی داری