یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

عاشق شدن چیز ساده ایست ….

آنقدر که همه ی انسانها توان تجربه کردن آن را دارند !

مهم عاشــــــــق ماندن است ؛

بی انتــــــــــها بی زوال تا ابــــــد ؛

بی منـــــت …!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 20:44
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شریک زندگی آدم کسیه که:

می دونه اعصاب نداری…!!!

می دونه حوصله نداری…!!!

می دونه بهونه می گیری …!!!


اما بازم می گه:


"تو" عشق "منی

دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 20:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 20:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻧﺎﻣﺮﺩﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﻭ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﻣﻌﻠﻢ
ﻭ ﺍﯾﻨﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭﻟﯽ
.
.
.
.
.
ﺭﻭﺯ ﻋﻤﻪ
ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ !
ﺧﺪﺍﯾﯽ ﭘﺮﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﻓﺎﻣﯿﻠﻪ :|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 19:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 19:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﻡ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻻﻣﺼﺐ ﻋﺠﺐ ﻧﻮﺭﯼ ﺩﺍﺭﻩ

دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 19:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺗﻮ ﺍﺗﻮﺑﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻻﯾﯽ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪﻡ، ﯾﻪ
ﺯﺍﻧﺘﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺩﺍﺭﯼ ﻻﯾﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﮔﻔﺘﻢ : ﻧﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﺍﺳﺖ ﻋﺮﺑﯽ ﻣﯿﺮﻗﺼﻢ
ﮔﻔﺖ : ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻧﺎ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﺑﺰﻥ ﺑﻐﻞ ﺗﺎ
ﺷﺎﺑﺎﺷﺘﻮ ﺑﺪﻡ :))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 19:17
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ