یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 19:14
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 18:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مهدی از مسیحا میپرسه توکه چشم کجاست؟ مسیحا میگه چشم که توک نداره.میگه پس چرا خواننده میخونه توکه چشمات خیلی قشنگه..!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 18:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز داشتم درس می خوندم که بابام اومد تو اتاق یه چرخی زد دید کولر روشن نیست

شوفاژ اتاقمم که خراب بود خدارو شکر اونم نمی تونست ببنده !

ولی در آخر لامپو خاموش کرد رفت ..
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 18:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نداشتن تو یعنی
اینکه دیگری تو را دارد،


نمیدانم نداشتنت سخت تر است

یا

تحمل اینکه دیگری تو را دارد…
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 18:27
+2
*elnaz* *
*elnaz* *

رسیدی به یک خودخواهی 


و این خودخواهی اونقدر رشد می کنه که تمام فضا رو بگیره 


و منو له کنه


...


دارم له می شم


یادش به خیر اون روزا رو که دوسم داشتی


چه دنیای سیاهی


...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 15:47
+4
*elnaz* *
*elnaz* *

گاهی 


اونقدر دلت از یه حرف می شکنه...


که نای اعتراض هم نداری...


فقط نگاه می کنی


و 


بی صدا می شکنی...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 15:44
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
ﺑﻴـــﺸﺘﺮ ﺁﺩﻣﺎ
ﺗﺠﺮﺑﮥ ﻳﻩ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﻧﺨــﻮﺍﺑﻴﺪﻥ
ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻥ
ﯾﻪ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺗـــﻮﻱ ﺟﺎ ﻏﻠﺖ ﺯﺩﻥ
ﻭ ﭼﺸﻢ ﺑـﺮ ﻫﻢ ﻧـﺬﺍﺷﺘﻦ !
ﺑﻴـــﺸﺘﺮ ﺁﺩﻣﺎ
ﻫﻤــﻮﻥ ﺷﺐ ﺑﻴﻦ ﺩﻭ ﺭﺍﻫﯽ ﻋﻘـــﻞ
ﻭ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺸﻮﻥ ﺑﻪ ﻓﻨـــﺎ ﺭﻓﺘـــﻦ
ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻴــﭻ ﻭﻗﺖ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧــﮑﺮﺩﻥ
ﻓﻘــﻂ ﺯﻧﺪﻩ ﺑــﻮﺩﻥ !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 15:33
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
من
چه دو حرفیه وسوسه انگیزیست …
این من!
نه در پی عشق است نه تشنه ی مهربانی
فراری از پسران مانکن پرست و دختران آهن پرست …
فقط برای خودم هستم…خود خودم ! مال خودم !
صبورم و عجول !!
سنگین و سرگردان !!
مغرور …
با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد !!!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم
راهت را بگیــر و بـــــــرو
حوالی ما توقف ممنــــوع است !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 15:29
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 15:26
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ