یافتن پست: #دار

محمد
محمد


 



تکنیک جدید آقایون برای تماشای فوتبال:


 مرد: بزن 3 میخوام فوتبال ببینم  زن: دارم سریال می بینم 


 مرد: جوووون زنه چه خوشگله!!! زن: بیا فوتبالت رو ببین سریالش تکراریه :)))))

2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 20:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اولش یه گوله نمک یددار بودم بعدش دستو پا در آوردم …

گفتم درجریان باشی ^__^
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 19:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻣﯿﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺍﻻﻥ ﺑﺮﺍ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﺪﻩ:-
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 18:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﺮ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﺍﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻳﻬﻮ ﻳﻪ ﻭﺍﻧﺖ ﺳﺒﺰﻱ ﻓﺮﻭﺵ ﭼﺮﺍﻍ
ﻗﺮﻣﺰﻭ ﺭﺩ ﻛﺮﺩ
ﭘﻠﻴﺲ ﺗﻮ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﮔﻔﺖ ﻭﺍﻧﺖ! ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻱ !.؟
ﻭﺍﻧﺖ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﮔﻔﺖ :ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻴﺮﻡ ﺧﻮﻧﻪ
ﻳﻌﻨﻲ ﻳﻪ ﻫﻤﭽﻴﻴﻦ ملت خجسته ای ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻣﺎ!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یاد گرفته ام که هیچ فرقی نمی کند
چقدر خوب و وفادار باشم
زیرا همیشه کسانی هستند
که لیاقتش را ندارند !
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضیا هم هستن سر کلاس..

یه جوری به حرف‌های استاد گوش می‌دن..

که انگار می‌فهمن استاد داره چی‌ می‌گه !!! :
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 14:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توی آسانسور بودم یه دختری هم سوار شد
اول ساکت بود بعد گفت : چطوری ؟
گفتم : الحمدلله
یه نگاهی به من کرد ، هندزفری شو جابجا کرد !
معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!
هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم :
الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 11:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/5 - 11:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه روز یه كامیون گلابی داشته توی جاده می رفته كه یه دفعه می‌افته توی یه دست‌انداز، یكی از گلابی‌ها می‌افته وسط جاده، بر می‌گرده به كامیون نگاه می‌كنه و میگه:
گلابی‌ها، گلابی‌ها!
گلابی‌ها میگن: گلابی، گلابی!
كامیون دورتر می شه،
صداشون ضعیف‌تر می شه.
گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها!
گلابی‌ها می گن: گلابی، گلابی!
باز كامیون دورتر میشه، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها!
اما صدای گلابی دیگه به گلابی‌ها نمی‌رسه! گلابی‌ها موبایل راننده رو می گیرن و زنگ میزنن به موبایل گلابی،اما چه فایده كه گلابی ایرانسل داشته و توی جاده آنتن نمی‌داده!
گلابی یه نفر رو پیدا می‌كنه كه موبایل دولتی داشته، زنگ می‌زنه به راننده و می گه: گوشی رو بده به گلابی‌ها، وقتی كه گلابی‌ها گوشی رو می گیرن، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی ها!
گلابی ها می گن: گلابی، گلابی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اون شور و اشتیاقت تو حلقم ،
واقعا دوست داری باز هم ادامه داشته باشه؟!؟!؟!؟!؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/4 - 16:42
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ