♥ نگار ♥
عجب نسل جالبی هستیما... دیگه حال تقلب کردنم نداریم. ب جون خودم امروز سر جلسه دوستم میخواس برسونه بهما گفتم ولش کن یک نمرس دیگه// ینی به خودم افتخار میکنم.
♥ نگار ♥
امروز میخوام
ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ رو
ﺑﻪ همه ی افرادی ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ نظر گذاشتن واسه پست های منو ﻧﺪﺍﺭﻥ
تبریک بگم
ممنونم مهربونم
1393/02/1 - 21:03انشاالله ک عملشون با موفقیت انجام میشه و حالشون خوب میشه


1393/02/1 - 22:17انشالا ک حالشون بهتر میشه خانوم نگران نباش





1393/02/2 - 00:01 ( لايک توسط 1 کاربر )ایشاله که هرچه زودتر خوب میشه
1393/02/2 - 01:41 ( لايک توسط 1 کاربر )..............شبت قشنگ دوست خوبم.........
ممنونم احسان جان


1393/02/2 - 15:32ممنونم مریم جون
مرسی حمیدرضا جان