♥ نگار ♥
روش تربیتی مادرم اینجوری بود که مثلا من داشتم آشغال می ریختم می گفت داری آشغال میریزی؟
میگفتم: نریزم؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگفت می تونی بریزی ولی بعدش جرت میدم
میگفتم: نریزم؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگفت می تونی بریزی ولی بعدش جرت میدم













1393/01/26 - 19:24
1393/01/26 - 19:56