یافتن پست: #دار

mary jun
mary jun
دیار عاشقی هم شهر هرت داره !
خیلی راحت
دل می دزدن
دل می برن
دل می شکنن ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 16:38
+5
mary jun
mary jun
کاش یکی پیدا میشد ک وقتی میدید گلوت ابر داره و چشات بارون
ب جای اینکه بپرسه
چته؟
چی شده؟
بغلت کنه و بگه
گریه کن ....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 16:01
+5
mary jun
mary jun
حتی دوباره لبخند زدن هم دل میخواهد ک من دیگر ندارم !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من نمیدونم این دست تو دماغ کردن چه جاذبه ای داره لامصب

در اون لحظه هرچی ادمه عین بز نیگا میکنن به آدم !

اَه … ادم کوفتش میشه!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:50
+2
mary jun
mary jun
چ حرف بی ربطیست ک مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری ک فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی ..
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یبارم خواهرم پشت تلفن با دوستش دعواش شد،در حالیکه از شدت عصبانیت سرخ بود و صداش میلرزید میگفت

به تو هیچ ربطی نداره که منه آشغال چه غلطی میکنم و چه گــــ ــهی میخورم و کدوم گوری میرم!!

طرف دیگه نمیدونس چه فحشی بده که از فحشایی که خواهرم به خودش داد بهتر باشه،بیچاره دلش سوخت

قطع کرد.

بعدش خواهرم برگشته به ما میگه خوب جوابشو دادم فک کرده من بلد نیستم بهش فحش بدم!!

فک کنم اگه بحثشون ادامه پیدا میکرد خواهرم خود زنی هم میکرد....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره از رو اگهى همشهرى مخاطب خاصِ "پورشه دار" پیدا كرده .. :)))))
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بزرگ ترین دلهره زندگیم اینه كه تو مهمونیا وقتی دارن ته دیگو دست به دست میچرخونن به من نرسه.:)))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 15:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 14:51
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ