یافتن پست: #دار

بابك
بابك
سياهي لب هايم از سيگار نيست... عزادار حرفاي ناگفته ايست كه در دل دارم...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:23
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ :
ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:21
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:12
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:03
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پس کجاست خدایی که از رگ گردن به بنده هایش نزدیکترس
دیگر توان بغض کردن هم ندارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:47
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:31
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم اصلا حال و حوصله ندارم
مراقب خودتون باشین
فعلا تا بعدا{-35-}
7 دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 17:10
+4
mary jun
mary jun
جان غمگین -  تن سوزان - دل شیدا دارم
آنچه شایسته عشق است - مهیا دارم
سوز دل - خون جگر - آتش غم - درد فراق
چ بلاها ک ز عشقت من تنها دارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 16:49
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ