ایول......اینه
دتس گریت..........
فارسی رو پاس بدار برادر من
فوقالعادس..........
خالم اصلن حالش خوب نیست باید تا 2شنبه عمل بشه اونم بخاطر خریت ی دکتر احمق
ایشالاه حالش خوب میشه....نگران نباش رفیق
ممنونم
ای جان فدات بشم خانومی ایشالا حالشون خوب میشه من واسشون دعا میکنم غصه نخور خانوم
مرسی مریم جان