♥ نگار ♥
استاد جواد خیابانی:
ما دوتا حسینی تو بازی داریم!!..
سید جلال حسینی و سید جلال رافخایی
♥ نگار ♥
شبکه خبر گفت : ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﻣﺼﺮﻑ
ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺩﺍﺭﺩ؟
خوب،ﺷﻤﺎ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﺭﻭ ﺁﺯﺍﺩ ﮐﻨﯿﺪ ! ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ
ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﺧﻮﺭﺩ ﺏ ﻣﻦ ﻓﺤﺶ ﺑﺪﯾﺪ.
والله
♥ نگار ♥
آخه دیگه یه آلرژی فصلی چیه؟ با اونم کلاس میذارن ملت
یارو با یه لحنی میگه آلرژی فصلی دارم انگار قهرمان سه دوره جام ملت های اروپاس


1393/01/28 - 22:36
1393/01/29 - 10:08