یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺍﻋﺼﺎﺏ آقایوﻥ ﺑﺎﺷﯿﻢ !؟

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺭﻗﺼﯿﺪﻥ ﺟﻠﻮ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ . . ( ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ )

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺫﻭﻕ ﺟﮏ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﻬﺶ ﻧﺨﻨﺪﯼ . .

ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﯽ ﺩﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﺑﺰﺍﺭﯼ . .

ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭﺵ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯽ ﺍِ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻮﺩﯼ . .!؟

ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺑﻮﺩ ﺗﻨﺪ ﺗﻨﺪ ﺩﺭ ﺑﺰﻧﯽ . . ﺍﯾﻦ ﻋﺎﻟﯿﻪ . .

ﺩﻭ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺑﺎ " ﻫﻮﻡ " ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﯼ . .

موقع خداحافظی بگین فقط...

اونم میگه چی؟؟

بگین هیچی

هر کاری هم کرد بهش نگین

تا آخر عمرش از کنجکاوی دق میکنه

بله ما یه همچین موجوداتی هستیم:)

دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 16:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصفهانی ها پاسخ هیچ پرسشی را نمی‌دهند و در پاسخ هر پرسش شما آنها پرسشی از شما دارند!
مثال ( وقتی از دوست اصفهانی خود آدرس یك خیاط می‌پرسید)
شما: خیاط خوب سراغ داری؟
دوست اصفهانی شما: چی‌چی می‌خَی بدوزی؟
شما: کت و شلوار
دوست اصفهانی : پارچه داری؟
شما: بله
دوست اصفهانی:از کی اِسِدی؟
شما:از ....مغازه
دوست اصفهانی : پارچِد خُبِس؟
شما: بله
دوست اصفهانی : چه رنگیِس؟
شما: چه فرقی می‌کنه؟
دوست اصفهانی : فرق می‌کونِد دادا! فرق می‌کونِد
شما: خب، سورمه‌ای
دوست اصفهانی: چرا سورمه ی؟ارزونتر بود؟
شما:نه
دوست اصفهانی:چیطو؟
شما:خب می خواستم سورمه ای باشه
دوست اصفهانی : مبارکِس، خَبِریِه؟
شما: نه بابا، بالاخره خیاط سراغ داری یا نه؟
دوست اصفهانی : اگه خبری نیس کتا شلواری سورمِی می‌خَی چیکار؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 16:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این پسرایی که میگن عسیسم , حوصله ام سل لفته
.
.
.
.
.
.
.
اینارو اذیت نکنین ... گناه دارن ! زیادی ختنه اشون کردن

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 16:30
+2
be to che???!!
be to che???!!
خواستگار اومده واسه خواهرم .بابام میگه وضع مالیتون چطوره؟
پسره برگشته میگه خداروشکر انقدی هست که از دریافت یارانه انصراف دادیم...
مردم چقد مایه دارن...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:46
+4
be to che???!!
be to che???!!
یه همسایه داریم یه بار سوار موتور شده بود تو خیابون داشت میرفت راهنما چپ زد ؛ پیچید سمت راست!
مام با ماشین زدیم بهش!
بهش مگم: آخه مرتیکه راهنما چپ میزنی چرا می پیچی راست؟
میگه: عوضی من راهنما چپ میزنم؛ تو نمی دونی سی ساله خونۀ ما سمت راسته! :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:45
+4
mary jun
mary jun
عمری تلف میکنیم برای کسانی ک ارزش ثانیه ای را هم ندارند . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/01/29 - 11:42
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭘﺴﺮ ﮐﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﺧﺘﺮﯼ !!!
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺮﮐﺖ ﻗﺴﻢ |:
کاری ندارید من برم دنبال اکتشافات دیگه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/28 - 21:53
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزای عادی:
مامان من دارم میرم بیرون.
مامانم :باشه، مواظب خودت باش.
روزایی که من قرار دارم:
مامان من دارم میرم بیرون.
مامانم :وایسا، وایسا، منم میخام بیام باهات.
ازکجامیفهمه خو؟؟؟؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/28 - 21:51
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ پرسپولیسی های ﻋﺰﻳﺰ ﻛﻪ بعد از 7 سال ﺩﺍﺭﻥ ﻣﻴﺮﻥ ﺁﺳﻴﺎ:
١ . آﺳﻴﺎ ﺧﻴﻠﻰ بزرگ ﺷﺪﻩ ﮔﻢ ﻧﺸﻴﻦ
٢ . ﺩﺳﺖ ﻓﻮﻻﺩ ﺭﻭ ﻭﻝ ﻧﻜﻨﻴﻦ
٣. ﺳﻌﻰ ﻛﻨﻴﻦ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﺍﺳﺘﻘﻼﻟﻰ ﻭ ﺳﭙﺎﻫﺎﻧﻰ ﺟﺬﺏ ﻛﻨﻴﻦ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻣﻮﺍﻇﺒﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻦ
٤. آﺳﻴﺎ ﻧﺪﻳﺪﻩ ﻫﺎ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺭﻓﺘﺎﺭﺍﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﻦ (ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎیی ﻣﺚ ﺷﯿﺚ ﻭ
ﻧﺼﺮﺗﯽ ﺩﺭ ﻧﯿﺎﺭﯾﻦ) ﺑﺎﺯﯾﻬﺎﯼ ﺁﺳﯿﺎﯾﯽ ﺩﻭﺭﺑﻴﻦ ﻫﻢ ﺯﻳﺎﺩ ﺩﺍﺭﻩ
5. جایی رفتین قلیون کشیدین پولشو حساب کنین آبرو ریزی نشه بگن ایرانیا دزدن
و در آخر...
6.یه وقت ﻧﺮﻳﻦ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﻣﻬﺮﺁﺑﺎﺩ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺧﺎﺭﺟﻰ ﻧﺪﺍﺭﻩ باید از ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ امام پرواز کنین.
.با آرزوی موفقیت و سربلندی شما عزیزان، باشد که از الغراضه 5تا نخورید :)))))))

4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/28 - 21:47
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/28 - 21:46
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ