♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺧﯿﺲ ﺷﺪﻥ ﻭ ﺯﻝ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﻮﻥ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮﻥ ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍ ﯾﻪ ﭼﺘﺮﯼ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺷﻮﻥ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻩ !
♥ نگار ♥
به همین برکت (موس وکیبورد) قسم:
دختر خالم زنگ زده میگه سطل آشغال لب تاپم پر شده چیکارش کنم؟
میگم بریز تو پلاستیک مشکی ساعت ۹ بزار دم درب
میگه جدی میگی یا داری شوخی میکنی.....چی بگم!
alireza
یه مدتی نبودیم یه سری ها فکر کردن خبریه خبر ندارن هیچی نیستن
alireza
سلام به همگی چه خبرا؟ یه مدتی بود نبودم خیلی دلم برای تک تکتون تنگ شده دوستون دارم شدیدا/ خیلی گل اید بچها
♥ نگار ♥
اینایی که از ۱۲۰ دقیقه وقت امتحان
۱۱۵ دقیقه اش رو دارن با جوش صورتشون ور میرن
اون ۵ دقیقه آخر مثل برق دارن مینویسن!
اینارو مزاحمشون نشید اینا تازه تقلب به دستشون رسیده!!!
♥ نگار ♥
وقتی تو با من بودی اونم با من بود
حالا که نیستی هم این با منه
وفاداری کدامتان بیشتر است؟
جوابی نداری …
♥ نگار ♥
به یادتم چون دوست دارم
به فكرتم چون برام عزیزى
ناراحتم چون ازم دورى
و ماله من نیستی
دلم گرفته چون نمى بینمت
و ماله من نیستی
♥ نگار ♥
برای اولین بار در تاریخ وب نویسی.دارم براتون یه پست 3D میزارم
"D D D"
خواهش میکنم تشویق نکنید
ممنون رفیق...........
شبت قشنگ

1393/01/30 - 21:48فدامدا تمام قد
1393/01/31 - 10:06 ( لايک توسط 1 کاربر )