یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
{-35-}دوستای گلم{-35-}

{-35-}خانوما روزتون مبارک{-35-}

{-35-}آقایون عیدتون مبارک{-35-}

{-35-}ممنونم از همراهیتون{-35-}

{-35-}دوستتون دارم{-35-}

{-35-}مراقب خودتون باشین{-35-}

{-35-}از کنار و سایه برید{-35-}

{-35-}شب همگی عالی{-35-}
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/01/30 - 21:46]
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 21:45
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 21:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺧﯿﺲ ﺷﺪﻥ ﻭ ﺯﻝ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﻮﻥ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮﻥ ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍ ﯾﻪ ﭼﺘﺮﯼ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺷﻮﻥ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻩ !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 21:17
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به همین برکت (موس وکیبورد) قسم:
دختر خالم زنگ زده میگه سطل آشغال لب تاپم پر شده چیکارش کنم؟
میگم بریز تو پلاستیک مشکی ساعت ۹ بزار دم درب
میگه جدی میگی یا داری شوخی میکنی.....چی بگم!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 21:14
+5
alireza
alireza
یه مدتی نبودیم یه سری ها فکر کردن خبریه خبر ندارن هیچی نیستن
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 19:51
+7
alireza
alireza
سلام به همگی چه خبرا؟ یه مدتی بود نبودم خیلی دلم برای تک تکتون تنگ شده دوستون دارم شدیدا/ خیلی گل اید بچها
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 19:47
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که از ۱۲۰ دقیقه وقت امتحان
۱۱۵ دقیقه اش رو دارن با جوش صورتشون ور میرن
اون ۵ دقیقه آخر مثل برق دارن مینویسن!
اینارو مزاحمشون نشید اینا تازه تقلب به دستشون رسیده!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 19:29
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی تو با من بودی اونم با من بود
حالا که نیستی هم این با منه
وفاداری کدامتان بیشتر است؟
جوابی نداری …
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 18:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به یادتم چون دوست دارم
به فكرتم چون برام عزیزى
ناراحتم چون ازم دورى
و ماله من نیستی
دلم گرفته چون نمى بینمت
و ماله من نیستی
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 18:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برای اولین بار در تاریخ وب نویسی.دارم براتون یه پست 3D میزارم
"D D D"
خواهش میکنم تشویق نکنید
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 17:29
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ