یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

لاكپشته میره خاستگاری!! بابای طرف
میگه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خونه داری؟ لاكپشته میگه ,پاشو
بریم مامان اینا اسکلن!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نگار جواهریان: من نوه دار شدم
فامیل دور: چی شده؟! شما مگه ازدواج کرده بودین؟
_ نه
کلاه قرمزی: عه! پس خالی خالی!؟ :))
.
.
خود ِ آقای مجری هم پوکید از خنده !!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هرجا برم دستشویی عمومی قبلش از یارویی که میشینه جلو در پول میگیره
میپرسم کارت خوان پارسیان دارین اگه گفت نه میام بیرون
شوخی نیست که ، سفرِ دور دنیـــــــــــاس ..
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

حتما شنیدین که میگن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
بمیرم که اینقد سختی کشیدین تا پیدام کردین

3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:28
+5
be to che???!!
be to che???!!

پروفایل بعضی از این دخترا تو وبلاگاشون:


آرومم


صبورم


مهربون


دوست داشتنی


خانوم


از دروغ بدم میاد


وفادار


خو لامصب یهو مینوشتی زن زندگیم دنبال شوهر میگردم!چرا حاشیه میری آخه؟:|


5 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:17
+6
be to che???!!
be to che???!!
یه نفر پیام داده می خوام اددت کنم، چیکار کنم؟بهش گفتم: یه کپی از شناسنامه با دو قطعه عکس و رضایتنامه از پدر ومادر رو برام بفرست.دیگه پیام نداد فکر کنم رفته مدارکشو تکمیل کنه
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:15
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به مناسبت پست 14000 امم

و به امید پاک نشدنش به لطف مدیریت محترم سایت

داخ داخ داراخ داخ


عاشق تک تکتونم آخ آخ
{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}

{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}{-45-}
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:15
+4
be to che???!!
be to che???!!

مردی یک شب روکرد به آسمان و به ماه گفت


:چرا همسر من یه گل رز رو که یه روز زنده میمونه وبعدمیمیره رو دوس داره!


ولی من که هرروز براش میمیرم وزنده میشم رو دوس نداره!!!!!!


ماه جواب داد :وای خیلی قشنگ بود ،،،!!!!


 


لایک! )


 


با اجازت share میکنم.......!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:12
+4
be to che???!!
be to che???!!
مامانم مسافرته زنگ زده میگه:خونه رو تمیز کن شاید با خالت اینا بیایم!خبرنداره بعد از 2ساعت که داشتم از تشنگی تلف میشدم آخرش از آب گلدون خوردم!توقعاتی دارناااااا :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

زن و شوعر باس حداقل هر ماه یه بار ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با بالشت بیوفتن یه جون هم ؛ همو سیر بزنن
خدا شاهده سر همین بالشت بازیه که شوق ازدواج دارم:|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:05
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ