یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من از تو راه برگشتی ندارم تو از من نبض دنیامو گرفتی

تمام جاده ها رودوره کردم تو قبلا رد پاهامو گرفتی

من از تو راه برگشتی ندارم به سمت تو سرازیرم همیشه

تو می دونی اگه از من جداشی منم که سمت تو میرم همیشه

من از تو راه برگشتی ندارم به سمت تو سرازیرم همیشه

تو می دونی اگه از من جداشی منم که سمت تو میرم همیشه

مسیر جاده بازه روبم اما برای دل بریدن از تو دیره

کسی که رفتنو باور نداره اگه مرد سفر باشه نمیره

من از تو راه برگشتی ندارم به سمت تو سرازیرم همیشه

تو می دونی اگه از من جداشی منم که سمت تو میرم همیشه

من از تو راه برگشتی ندارم به سمت تو سرازیرم همیشه

تو می دونی اگه از من جداشی منم که سمت تو میرم همیشه

خودم گفتم یه راه رفتنی هست خودم گفتم ولی باور نکردم

دارم می رم که تو فکرم بمونی دارم میرم دعا کن برنگردم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 15:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﮔﺮ ﺩﻳﺪﻳﻦ ﻳﻪ ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺟﻤﻊ ﺧﺎﺹ (ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ) ﺩﻭ ﺳﻪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺁﺧﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺗﻠﻔﻨﻴﺶ ﻣﻴﺨﻨﺪه ﻭ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻩ ﺯﻭﺩ ﻗﻄﻊ ﻛﻨﻪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﻛﻠﻤﺎﺗﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ :
ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ
ﺷﻤﺎ ﻟﻄﻒ ﺩﺍﺭﻱ
ﻣﻨﻢ ﻫﻤﻴﻨﻄﻮﺭ
ﻭ ….
ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻓﻜﺮ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺎﻛﻼﺳﻪ، ﺩﺍﺭﻩ ﻓﺤﺶ ناموسی ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ، ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻪ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻛﻨﻪ :|

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 15:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﮔﺮ ﺩﻳﺪﻳﻦ ﻳﻪ ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺟﻤﻊ ﺧﺎﺹ (ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ) ﺩﻭ ﺳﻪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺁﺧﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺗﻠﻔﻨﻴﺶ ﻣﻴﺨﻨﺪه ﻭ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻩ ﺯﻭﺩ ﻗﻄﻊ ﻛﻨﻪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﻛﻠﻤﺎﺗﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ :
ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ
ﺷﻤﺎ ﻟﻄﻒ ﺩﺍﺭﻱ
ﻣﻨﻢ ﻫﻤﻴﻨﻄﻮﺭ
ﻭ ….
ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻓﻜﺮ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺎﻛﻼﺳﻪ، ﺩﺍﺭﻩ ﻓﺤﺶ ناموسی ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ، ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻪ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻛﻨﻪ :|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 14:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره داره غرق میشه میگم دستتو بده به من میگه می خوای نجاتم بدی؟ پــَـَـ نــه پــَـَـــ میخوام واست لاک بزنم! ♦♦♦♦♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 14:54
+4
fereshte
fereshte
گریه نکن پدر....   "همین نان حلال"   که در دست داری.....     می ارزد به تمام سفره های رنگین حرامی ک بعضی ها دارند......          این روزها نان حلال در آوردن عرضه میخواهد .........     که تو داری پدرم.....         دستت را میبوسم که نان حلال سر سفره ی با برکتت دیدم 
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 00:22
+8
fereshte
fereshte
گذاشتم به دارم بکشند....   بی گناه بودم اما    حوصله اثباتش را نداشتم...!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 23:59
+7
fereshte
fereshte
در CARLO
آخرین بار که من از ته دل خندیدم علتش پول نبود   انعکاس جوک هرروز نبود  علتش چهره ی ژولیده ی یک دلقک یا زمین خوردن یک کور نبود..  من به "من" خندیدم   ! که چو یک دلقک گیج نقش یک خنده به صورت دارم و دلم میگرید....!
آخرین ویرایش توسط fereshteh در [1393/01/18 - 23:56]
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 23:54
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنهایی ...

یعنی اونی که دوستش داری ...

بشینه بغلت و از اونی که دوستش داره

بهت بگه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:37
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
من ک از خود خبرم نیست چه قیدی دارم؟
جمله های خبری قید مکان می خواهد......
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:34
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ