یافتن پست: #دار

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


شب ظلمت زده ام منتظر فانوس است .... خواب آرام ندارم که همه کابوس است .... تو نمیدانی وخود نیز ندارم باور .... عشق بی رحمترین جمله ی این قاموس است

{-7-}


دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:11
+12
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺯ اینجا ﺑﺮﺍﻯ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﻴﺮﻡ ﺍﮔﻪ
کتیبه‏ ‏یا‏ ‏کامنتی ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﻛﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﺘﻮﻥ ﻛﺮﺩﻡ ﻳﺎ ﺑﻰ ﺍﺩﺑﻰ
ﺑﻮﺩ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ.
ﺑﺎ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺘﻮﻥ ﻋﺎﺩﺕ
ﻛﺮﺩﻡ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻛﻨﺎﺭﺗﻮﻥ ﺑﺮﻡ، ﻭﻟﻰ
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻳه ﺴﺮﻯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻭ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺷﺨﺼﻰ
ﻣﺠﺒﻮﺭﻡ ﻛﻪﺑﺮﻡ .
ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﺍﺯ ﻻﻳﻜﺎﺗﻮﻥ
ﻭ ﺍﺯﻳﻦ ﻛﻪ ﺑﻬﻢ ﺍﻧﺮﮊﻯ ﺩﺍﺩﻳﻦ، ﻭﺍﻗﻌﺄ ﺳﺨﺘﻪ ،
ﺁﺩﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻳﻰ ﻣﺜﻞ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺑﺪﻩ ،ﻫﺮﮔﺰ
ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺘﻮﻥ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ،ﺣﻴﻒ ﺩﻳﮕﻪ ...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ
ﺗﻨﮓ ﻣﻴﺸﻪ، ﻫﻤﺘﻮﻥ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﻣﺮﺍﻗﺐ
ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﺪ 
.
.

..

.

ﻳﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺟﺎﻥ؟

ﺑﻠﻪ؟

ﺑﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻠﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﻃﺎﻕِ ﻓﺮﻣﺎﻥ
ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﻛﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺣﻞ ﺷﺪ !
.... ﻭ ﻣﺎ
ﻛﻤﺎﻛﺎﻥ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﺘﻮﻥ ﻫﺴﺴﺴﺴﺴﺘﻴﻢ !
ﺑﺴﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺷﻜﺎﺗﻮﻥ ﻭ ﭘﺎﻙ ﻛﻨﻴﺪ، ﻧﺮﻓﺘﻢ
ﺩﻳﮕﻪ ! ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺳﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﻡ



ولی خداییش اگه میرفتم حال میداد بهتون.نه!؟

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 22:29
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 نفر آن هستن
نه ی لایکی نه کامنتی نه هیچی دیگه
الان میام خونتون ببینم آخه دارین چی کار می کنین{-19-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 22:25
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
محسن ﭼﺎﻭﺷﯽ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﻏﺼﻪ ﻣﯿﮕﻪ:
ﺗﻬﺮﺍﻥ ﮐﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﻧﺪﺍﺭﻩ،
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺑﺎ ﻣﺎﯾﻮ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺭﮐﺐ ﺧﻮﺭﺩﻩ
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 22:21
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی لحظه ی تلخیه وقتی داری تو اتاقت میرقصی و آواز میخوونی یه دفه میفهمی یکی از اعضای خانواده داشته تمام مدت نگات میکرده |:رعایت کنید...تمام
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 22:16
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 21:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما توخونمون یه قانون داریم که میگه
.
.
.
.
به هرچیزی حق داری دست بزنی بجز سهم ته دیگم شوخی که نیست ته دیگه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 21:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ملت واسه هر چیزی یه ضرب المثلی حدیثی نطقی سخنی دارن
اونوخ منم واسه هر چیزی یه جوک توو آستین دارم :|
خب بالاخره اینم یه استعداده :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 21:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه ها سلاااااااااااااااااام دارم سلااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 21:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آدما کلا سه دستن :

یا منو دوس دارن

یا دوس دارن منو دوس داشته باشن

یا اصن آدم نیستن

یه همچین آدم احترام گذار به سلایق مختلفی هستم !

دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 19:50
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ